Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD (CROSBI ID 65443)

Prilog u knjizi | ostalo

Franjić, Romana MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD // Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova / Muhoberac, Mira (ur.). Dubrovnik: Folklorni ansambl Linđo, 2012. str. 575-586

Podaci o odgovornosti

Franjić, Romana

hrvatski

MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD

Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima te želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba „svjetske kulture“ u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passé. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva i doživljaja kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva i doživljaje visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo i doživljaj koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju. Predmet ovog rada je ekonomija iskustva i doživljaja promatrana kao produkt kulturne globalizacije i efekata koje kulturna globalizacija sa sobom donosi te plastično prikazana na konkretnom primjeru iz osobnog iskustva same autorice rada. Pri obradi teme korištena je literatura suvremenih socioloških i antropoloških teorija, te suvremena ekonomska literatura koja donosi pojmove vezane uz ekonomiju iskustva i doživljaja. Kao poseban doprinos ovaj rad donosi i konkretan model za upravljanje iskustvom i doživljajem u turističkoj destinaciji kulturnog turizma.

emocija ; iskustvo ; doživljaj ; folklor

nije evidentirano

engleski

EXPERIENCE MANAGEMENT AND EMOTIONS IN IMPLEMENTATION OF THE FOLKLORE AND ETHNOGRAPHIC HERITAGE INTO THE TOURIST PRODUCT

nije evidentirano

emotion ; experience ; experience ; folklore

nije evidentirano

Podaci o prilogu

575-586.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova

Muhoberac, Mira

Dubrovnik: Folklorni ansambl Linđo

2012.

978-953-56971-2-1

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano