ZADOVOLJSTVO RODITELJA ZDRAVSTVENOM SKRBI DJECE U OŽB POŽEGA (CROSBI ID 685354)
Prilog sa skupa u časopisu | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mermolja, Tatjana
hrvatski
ZADOVOLJSTVO RODITELJA ZDRAVSTVENOM SKRBI DJECE U OŽB POŽEGA
Uvod: Zadovoljstvo pacijenata je procjena primljene zdravstvene skrbi te se kao takve koriste za unapređenje zdravstvene skrbi. Zadovoljstvo uslugom više se mjeri kroz kvalitetnu komunikaciju, razumijevanje, suosjećanje i povjerenje pružatelja skrbi nego na sam tehnički aspekt liječenja. Ciljevi: Ispitati postoje li razlike u procjeni zadovoljstva roditelja s obzirom na odjel na kojem je dijete hospitalizirano, s obzirom na spol, dob i obrazovanje roditelja, na dob djeteta i vrstu bolesti tijekom hospitalizacije (akutna, kronična), ispitati zadovoljstvo roditelja zdravstvenom skrbi djece s različitih aspekata (dostupnost informacija, stav osoblja prema djeci i roditeljima, sposobnost, znanja i vještine zdravstvenih djelatnika, radni uvjeti, stav prema radnim obavezama). 29 Ispitanici i metode: U ovom istraživanju ispitan je 151 roditelj čija su djeca boravila na odjelu pedijatrije, odjelu infektologije, ORL odjelu i odjelu kirurgije u OŽB Požega. Korišten je anonimni upitnik sastavljen za potrebe ovog rada. Rezultati: Značajno veća proporcija ispitanika potpuno se slaže s tvrdnjom kako su se osjećali dobrodošlo na odjelu, smatraju kako je osoblje pazilo da njihovom djetetu bude ugodno, te kako im je osoblje ponudilo podršku i razumijevanje kad je bilo potrebe. Ispitanici čija su djeca hospitalizirana na Odjelu infektologije imaju negativniji stav o tome da postoji pozitivna radna atmosfera od svih drugih odjela na kojima su hospitalizirana djeca (p=0, 022), ispitanici čija su djeca hospitalizirana na odjelu pedijatrije imaju negativniji stav o tome da je osoblje pod stresom od onih na odjelu kirurgije (p=0, 015), te ispitanici čija su djeca hospitalizirana na odjelu pedijatrije imaju negativniji stav o tome da osoblje preopterećeno obavezama od onih na odjelu kirurgije (p=0, 029). Osobe ženskog spola imaju negativnije mišljenje o tome da su dobili adekvatne informacije o vremenu posjeta (p=0, 049), kao i slabije povjerenje u znanje i sposobnost osoblja (p=0, 030). Roditelji novorođenčadi imaju negativnije mišljenje o tome da je osoblje pazilo da njihovom djetetu bude ugodno od ispitanika čija su djeca u školskoj dobi (p=0, 033). Zaključak: Uočavanje prioriteta roditelja hospitalizirane djece u zadovoljstvu sa zdravstvenom skrbi može nam biti važan instrument za poboljšanje kvalitete zdravstvene skrbi.
komunikacija ; kvaliteta zdravstvene skrbi ; zadovoljstvo roditelja
nije evidentirano
engleski
PARENTS SATISFACTION OF HEALTH CARE OF CHILDREN IN THE HOSPITAL POŽEGA
nije evidentirano
health care quality ; communication ; parents' satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
28-29.
2019.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
11. međunarodni simpozij: Štamparovi dani: Zdravi stilovi života
poster
05.08.2019-05.08.2019
Brodski Drenovac, Hrvatska; Pleternica, Hrvatska; Požega, Hrvatska