Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ZADOVOLJSTVO RODITELJA ZDRAVSTVENOM SKRBI DJECE U OŽB POŽEGA (CROSBI ID 685354)

Prilog sa skupa u časopisu | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mermolja, Tatjana ZADOVOLJSTVO RODITELJA ZDRAVSTVENOM SKRBI DJECE U OŽB POŽEGA // Hrana u zdravlju i bolesti. 2019. str. 28-29

Podaci o odgovornosti

Mermolja, Tatjana

hrvatski

ZADOVOLJSTVO RODITELJA ZDRAVSTVENOM SKRBI DJECE U OŽB POŽEGA

Uvod: Zadovoljstvo pacijenata je procjena primljene zdravstvene skrbi te se kao takve koriste za unapređenje zdravstvene skrbi. Zadovoljstvo uslugom više se mjeri kroz kvalitetnu komunikaciju, razumijevanje, suosjećanje i povjerenje pružatelja skrbi nego na sam tehnički aspekt liječenja. Ciljevi: Ispitati postoje li razlike u procjeni zadovoljstva roditelja s obzirom na odjel na kojem je dijete hospitalizirano, s obzirom na spol, dob i obrazovanje roditelja, na dob djeteta i vrstu bolesti tijekom hospitalizacije (akutna, kronična), ispitati zadovoljstvo roditelja zdravstvenom skrbi djece s različitih aspekata (dostupnost informacija, stav osoblja prema djeci i roditeljima, sposobnost, znanja i vještine zdravstvenih djelatnika, radni uvjeti, stav prema radnim obavezama). 29 Ispitanici i metode: U ovom istraživanju ispitan je 151 roditelj čija su djeca boravila na odjelu pedijatrije, odjelu infektologije, ORL odjelu i odjelu kirurgije u OŽB Požega. Korišten je anonimni upitnik sastavljen za potrebe ovog rada. Rezultati: Značajno veća proporcija ispitanika potpuno se slaže s tvrdnjom kako su se osjećali dobrodošlo na odjelu, smatraju kako je osoblje pazilo da njihovom djetetu bude ugodno, te kako im je osoblje ponudilo podršku i razumijevanje kad je bilo potrebe. Ispitanici čija su djeca hospitalizirana na Odjelu infektologije imaju negativniji stav o tome da postoji pozitivna radna atmosfera od svih drugih odjela na kojima su hospitalizirana djeca (p=0, 022), ispitanici čija su djeca hospitalizirana na odjelu pedijatrije imaju negativniji stav o tome da je osoblje pod stresom od onih na odjelu kirurgije (p=0, 015), te ispitanici čija su djeca hospitalizirana na odjelu pedijatrije imaju negativniji stav o tome da osoblje preopterećeno obavezama od onih na odjelu kirurgije (p=0, 029). Osobe ženskog spola imaju negativnije mišljenje o tome da su dobili adekvatne informacije o vremenu posjeta (p=0, 049), kao i slabije povjerenje u znanje i sposobnost osoblja (p=0, 030). Roditelji novorođenčadi imaju negativnije mišljenje o tome da je osoblje pazilo da njihovom djetetu bude ugodno od ispitanika čija su djeca u školskoj dobi (p=0, 033). Zaključak: Uočavanje prioriteta roditelja hospitalizirane djece u zadovoljstvu sa zdravstvenom skrbi može nam biti važan instrument za poboljšanje kvalitete zdravstvene skrbi.

komunikacija ; kvaliteta zdravstvene skrbi ; zadovoljstvo roditelja

nije evidentirano

engleski

PARENTS SATISFACTION OF HEALTH CARE OF CHILDREN IN THE HOSPITAL POŽEGA

nije evidentirano

health care quality ; communication ; parents' satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-29.

2019.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2233-1220

2233-1239

Podaci o skupu

11. međunarodni simpozij: Štamparovi dani: Zdravi stilovi života

poster

05.08.2019-05.08.2019

Brodski Drenovac, Hrvatska; Pleternica, Hrvatska; Požega, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice