Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinško djelovanje školskog knjižničara u promociji knjižnice (CROSBI ID 431439)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bučević-Romić, Ana Marketinško djelovanje školskog knjižničara u promociji knjižnice / Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bučević-Romić, Ana

Stričević, Ivanka

hrvatski

Marketinško djelovanje školskog knjižničara u promociji knjižnice

Cilj ovog rada je prikazati marketinško djelovanje školske knjižnice koja je integrirani dio škole kao odgojno-obrazovne ustanove. U današnje vrijeme mnogo se toga u odgojnoobrazovnom sustavu promijenilo. Obrazovanje se mijenja s obzirom na intenzivan razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija što se odražava na potrebu za informacijskom pismenošću i usmjerenošću na razvoj društva znanja. Informacijske promjene vidljive su i u školskim knjižnicama, primarno u razvoju mrežne tehnologije, ali i njezinoj dostupnosti. Osnovna zadaća školske knjižnice ostala je ista, a to je poboljšanje obrazovanja svojih korisnika i zadovoljavanje njihovih potreba. Zadatak školske knjižnice usmjerava se prema izvorima informacija potrebnim za učenje, kao i razvoju sposobnosti učeničkog učinkovitog traženja informacije. Na takav način školska knjižnica svoje korisnike priprema za cjeloživotno učenje. Osnovna škola je stup obrazovanja svake osobe, a školska knjižnica kao njeno obrazovno, medijsko i informacijsko središte osposobljava učenike za razvoj informacijske pismenosti i kritičkog mišljenja. U prvom dijelu rada prikazani su i opisani svi elementi rada školske knjižnice, analizirani su zakonski okviri u Republici Hrvatskoj, te su iznesene mogućnosti marketinškog djelovanja školskog knjižničara. Istraživački dio rada sadrži istraživanje provedeno među korisnicima knjižnice osnovne škole kako bi se utvrdio njihov stupanj zadovoljstva promotivnim aktivnostima, ali i načinom na koji školska knjižnica provodi te aktivnosti. Za studiju slučaja odabrana je knjižnica Osnovne škole Bol iz Splita, a istraživanje je provedeno na uzorku od 90 ispitanika. Za potrebe ovog istraživanja provedena je i analiza sadržaja određenih knjižničnih dokumenata. Rezultat ovog rada donosi smjernice i preporuke za provođenje marketinškog djelovanja osnovnoškolskog knjižničara u promociji knjižnice.

školska knjižnica, školski knjižničar, marketinško djelovanje, promocija

nije evidentirano

engleski

The marketing activity of a school librarian in the promotion of the library

nije evidentirano

school library, school librarian, marketing activity, promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

18.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti