Marketinško djelovanje školskog knjižničara u promociji knjižnice (CROSBI ID 431439)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bučević-Romić, Ana
Stričević, Ivanka
hrvatski
Marketinško djelovanje školskog knjižničara u promociji knjižnice
Cilj ovog rada je prikazati marketinško djelovanje školske knjižnice koja je integrirani dio škole kao odgojno-obrazovne ustanove. U današnje vrijeme mnogo se toga u odgojnoobrazovnom sustavu promijenilo. Obrazovanje se mijenja s obzirom na intenzivan razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija što se odražava na potrebu za informacijskom pismenošću i usmjerenošću na razvoj društva znanja. Informacijske promjene vidljive su i u školskim knjižnicama, primarno u razvoju mrežne tehnologije, ali i njezinoj dostupnosti. Osnovna zadaća školske knjižnice ostala je ista, a to je poboljšanje obrazovanja svojih korisnika i zadovoljavanje njihovih potreba. Zadatak školske knjižnice usmjerava se prema izvorima informacija potrebnim za učenje, kao i razvoju sposobnosti učeničkog učinkovitog traženja informacije. Na takav način školska knjižnica svoje korisnike priprema za cjeloživotno učenje. Osnovna škola je stup obrazovanja svake osobe, a školska knjižnica kao njeno obrazovno, medijsko i informacijsko središte osposobljava učenike za razvoj informacijske pismenosti i kritičkog mišljenja. U prvom dijelu rada prikazani su i opisani svi elementi rada školske knjižnice, analizirani su zakonski okviri u Republici Hrvatskoj, te su iznesene mogućnosti marketinškog djelovanja školskog knjižničara. Istraživački dio rada sadrži istraživanje provedeno među korisnicima knjižnice osnovne škole kako bi se utvrdio njihov stupanj zadovoljstva promotivnim aktivnostima, ali i načinom na koji školska knjižnica provodi te aktivnosti. Za studiju slučaja odabrana je knjižnica Osnovne škole Bol iz Splita, a istraživanje je provedeno na uzorku od 90 ispitanika. Za potrebe ovog istraživanja provedena je i analiza sadržaja određenih knjižničnih dokumenata. Rezultat ovog rada donosi smjernice i preporuke za provođenje marketinškog djelovanja osnovnoškolskog knjižničara u promociji knjižnice.
školska knjižnica, školski knjižničar, marketinško djelovanje, promocija
nije evidentirano
engleski
The marketing activity of a school librarian in the promotion of the library
nije evidentirano
school library, school librarian, marketing activity, promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
18.06.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar