Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing menadžment u sportu - primjer dubrovačkih sportskih klubova (CROSBI ID 272030)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Peručić, Doris ; Joković, Maro Marketing menadžment u sportu - primjer dubrovačkih sportskih klubova // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 1; 18-29

Podaci o odgovornosti

Peručić, Doris ; Joković, Maro

hrvatski

Marketing menadžment u sportu - primjer dubrovačkih sportskih klubova

Marketing ima ključnu ulogu u društvu kao cjelini. Sportski marketing obuhvaća sve procese za stvaranje i isporuku vrijednosti i prenošenje poruke o njoj polazeći od specifičnih uvjeta u kojima se formiraju odnosi među tržišnim subjektima i utječe na uspjeh sportskih klubova i sportskih događaja. U velikom broju sportskih klubova još uvijek nije prisutna sustavna primjena marketinga. U radu se istražuje primjena marketinga u dubrovačkim sportskim klubovima i da li je razvijena svijest menadžmenta o potrebi prihvaćanja marketinga kao poslovne filozofije. Istraživanje je provedeno metodom ispitivanja pomoću dubinskog intervjua s čelnim ljudima najuspješnijih dubrovačkih sportskih klubova i s tajnikom Dubrovačkog saveza športova. Prezentirani su uzroci neprovođenja planiranja i sustavne primjene marketinga u sportskim ustanovama u Dubrovniku, dosadašnje aktivnosti marketinškog djelovanja, problemi s kojima se susreću i dane su smjernice za bolje razumijevanje važnosti marketinga u sportu. Istraživanje je potvrdilo da nema sustavne primjene marketinga u sportskim ustanovama u Dubrovniku i da se aktivnosti marketinškog djelovanja uglavnom svode na brojne oblike marketinške komunikacije s ciljnim tržišnim segmentima. Svijest menadžmenta o važnosti sportskog marketinga je razvijena, čelnici klubova i saveza ističu potrebu uspostave marketinških odjela unutar klubova, ali u praksi to još uvijek nije realizirano. Uz nedostatak financijskih sredstava, nedovoljno razumijevanje marketinga kao filozofije poslovanja jedan od glavnih razloga neprovođenja sustavne primjene marketinga u sportskim ustanovama. Za uspješno upravljanje marketingom u sportskim ustanovama ključno je angažirat stručnjaka/voditelja sportskog marketinga, ali istovremeno voditi računa da je to poduhvat na razini cijelog kluba koji pokreće njegovu viziju, misiju i strateško planiranje.

sport, marketing, dubrovački sportski klubovi, planiranje i implementacija sportskog marketinga

nije evidentirano

engleski

Marketing Management in Sports - example of Dubrovnik sport clubs

nije evidentirano

sports, marketing, Dubrovnik sports clubs, planning and implementation of sports marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2018.

18-29

objavljeno

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice