Šišmiš Otta Antoninija – između secesije i art decoa (CROSBI ID 272009)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dulibić, Frano
hrvatski
Šišmiš Otta Antoninija – između secesije i art decoa
Dok su Koprive bile humoristički časopis namijenjen najširim slojevima društva koji je čvrsto mjesto na tržištu zauzeo još 1906. godine, dvotjednik Šišmiš bio je osmišljen ne samo kao konkurencija Koprivama nego i s namjerom da privuče drugačiju publiku od Kopriva o čemu svjedoči i podnaslov Umjetničko- humoristički list koji je jedno vrijeme imao u zaglavlju. Šišmiš je velikim formatom i velikim reprodukcijama karikatura bio blizak njemačkim i francuskim uzorima, okrenut prema obrazovanijoj publici i višim slojevima društva koji su se zanimali za umjetnost te koji su poznavali i slijedili modne trendove. Šišmiš (1915. -1917.) se pojavio za vrijeme Prvog svjetskog rata kao zabava koja je trebala stvarati satirični odmak od rata kao i ukazivati na njegovu apsurdnost.
Šišmiš, ilustracija, karikatura, art deco, reklama
nije evidentirano
engleski
Otto Antonini's Sismis - Between Art Nouveau and Art Deco
nije evidentirano
Sismis journal, ilustration, graphic cartoon, art deco, advertisment
nije evidentirano