Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti? (CROSBI ID 685284)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Milas, Zdeslav PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti? // S praktičarima otvoreno o praksi, Hrvatska komora dentalne medicine Zagreb, Hrvatska, 23.03.2019-23.03.2019

Podaci o odgovornosti

Milas, Zdeslav

hrvatski

PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti?

U izlaganju naglašeni su specifičnost dentalnih odnosa s javnošću koja je u odgovornoj i vjerodostojnoj komunikaciji s dionicima, posebno prema dentalnim pacijentima. S obzirom na ograničenja koja sukladno Etičkom kodeksu Hrvatske komore dentalne medicine ne dozvoljava klasične promotivne aktivnosti, izazov je kreirati komunikacijski plan i provoditi aktivosti. Čuvanje i jačanje reputacije je ključni faktor opstanka ordinacije. Komunikacijom i empatijom je važno stvoriti emociju kod pacijenta od strane svih suradnika - doktora i asistenta. Pacijent treba uslugu dentalne medicine pozitivno i iskustveno osjetiti. Brendiranje ordinacije i ključnih doktora dentalne medicine ostvaruje se kroz razlikovanje usluga i komunikacije prema konkurenciji, biti drugačiji i bolji.

dentalni odnosi s javnošću ; odnosi s medijima ; brendiranje

nije evidentirano

engleski

PR and media relations: how to brand yourself in public?

nije evidentirano

dental public relations ; media relations ; branding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

S praktičarima otvoreno o praksi, Hrvatska komora dentalne medicine

pozvano predavanje

23.03.2019-23.03.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti