PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti? (CROSBI ID 685284)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Milas, Zdeslav
hrvatski
PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti?
U izlaganju naglašeni su specifičnost dentalnih odnosa s javnošću koja je u odgovornoj i vjerodostojnoj komunikaciji s dionicima, posebno prema dentalnim pacijentima. S obzirom na ograničenja koja sukladno Etičkom kodeksu Hrvatske komore dentalne medicine ne dozvoljava klasične promotivne aktivnosti, izazov je kreirati komunikacijski plan i provoditi aktivosti. Čuvanje i jačanje reputacije je ključni faktor opstanka ordinacije. Komunikacijom i empatijom je važno stvoriti emociju kod pacijenta od strane svih suradnika - doktora i asistenta. Pacijent treba uslugu dentalne medicine pozitivno i iskustveno osjetiti. Brendiranje ordinacije i ključnih doktora dentalne medicine ostvaruje se kroz razlikovanje usluga i komunikacije prema konkurenciji, biti drugačiji i bolji.
dentalni odnosi s javnošću ; odnosi s medijima ; brendiranje
nije evidentirano
engleski
PR and media relations: how to brand yourself in public?
nije evidentirano
dental public relations ; media relations ; branding
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
S praktičarima otvoreno o praksi, Hrvatska komora dentalne medicine
pozvano predavanje
23.03.2019-23.03.2019
Zagreb, Hrvatska