Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika (CROSBI ID 685233)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
hrvatski
Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika
Internet je ušao u naše živote dublje od bilo kojeg drugog medija. On je sada stalni dio naše civilizacije i potpuno je promijenio društveno ponašanje. Internetski izvori također mogu podržati učenje učenika u različitim tematskim područjima, uključujući i glazbu. Veliku ulogu u sve većem pristupu glazbi i glazbenim aktivnostima imaju i društveni mediji koji predstavljaju novi oblik besplatnih medija na internetu. Učenici danas koriste društvene medije u neobrazovne, ali i obrazovne svrhe, tj. za neformalno učenje glazbe. Društveni mediji nude neformalne oblike učenja koji omogućuju učenicima i nastavnicima da: 1) preuzmu i pohrane glazbene sadržaje „online“ u bilo kojem trenutku ; 2) pronađu i pridruže se mrežnoj zajednici polaznika radi podrške, informacija, diskusija i suradnje. Integriranje društvenih medija u formalno glazbeno obrazovanje pridonijelo bi nastavi glazbe da postane usklađenija s kulturnim ponašanjima učenika. Društveni mediji mogu pomoći nastavnicima stvoriti interaktivno iskustvo učenja koje nadopunjuje postojeću nastavu glazbe u učionici. Platforme društvenih medija također omogućuju dijeljenje internetskih izvora iz kojih učenici mogu učiti i razgovarati, što omogućuje nastavak učenja izvan učionice. I cjeloživotno učenje nastavnika glazbe doživjelo je velike promjene jer danas nastavnik može iskoristiti dobiti društvenih medija, tj. stvoriti vlastitu „mrežu za osobno učenje“ (PLN-a – Personal Learning Network). Primjena novih aktivnosti koje pružaju internet i društveni mediji zahtijevaju preispitivanje trenutne nastavne prakse i kulture učenja glazbenog obrazovanja i obrazovanja općenito.
cjeloživotno učenje nastavnika glazbe, društveni mediji, „mreža za osobno učenje“, nastava glazbe
nije evidentirano
engleski
Social media in the context of music teaching and lifelong learning
Internet je ušao u naše živote dublje od bilo kojeg drugog medija. On je sada stalni dio naše civilizacije i potpuno je promijenio društveno ponašanje. Internetski izvori također mogu podržati učenje učenika u različitim tematskim područjima, uključujući i glazbu. Veliku ulogu u sve većem pristupu glazbi i glazbenim aktivnostima imaju i društveni mediji koji predstavljaju novi oblik besplatnih medija na internetu. Učenici danas koriste društvene medije u neobrazovne, ali i obrazovne svrhe, tj. za neformalno učenje glazbe. Društveni mediji nude neformalne oblike učenja koji omogućuju učenicima i nastavnicima da: 1) preuzmu i pohrane glazbene sadržaje „online“ u bilo kojem trenutku ; 2) pronađu i pridruže se mrežnoj zajednici polaznika radi podrške, informacija, diskusija i suradnje. Integriranje društvenih medija u formalno glazbeno obrazovanje pridonijelo bi nastavi glazbe da postane usklađenija s kulturnim ponašanjima učenika. Društveni mediji mogu pomoći nastavnicima stvoriti interaktivno iskustvo učenja koje nadopunjuje postojeću nastavu glazbe u učionici. Platforme društvenih medija također omogućuju dijeljenje internetskih izvora iz kojih učenici mogu učiti i razgovarati, što omogućuje nastavak učenja izvan učionice. I cjeloživotno učenje nastavnika glazbe doživjelo je velike promjene jer danas nastavnik može iskoristiti dobiti društvenih medija, tj. stvoriti vlastitu „mrežu za osobno učenje“ (PLN-a – Personal Learning Network). Primjena novih aktivnosti koje pružaju internet i društveni mediji zahtijevaju preispitivanje trenutne nastavne prakse i kulture učenja glazbenog obrazovanja i obrazovanja općenito.
lifelong learning of music teachers, social media, Personal Learning Network, music teaching
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2019.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
4. Međunarodni znanstveni skup Europski realiteti - Kretanja
predavanje
12.12.2019-13.12.2019
Osijek, Hrvatska