Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 65422)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Parizoska, Jelena
hrvatski
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja
U ovom radu daje se pregled nastavnih aktivnosti usmjerenih na učenje i poučavanje figurativnih izraza u engleskom kao stranomu jeziku, koje se izvode na Učiteljskom studiju s engleskim jezikom, na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Te aktivnosti imaju dva cilja. Jedan je smisleno učenje engleskih figurativnih izraza njihovim povezivanjem s konceptualnim metaforama na kojima se temelje, a drugi je davanje uvida u kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnoga jezika, što dokazano doprinosi njegovu boljem razumijevanju i pamćenju. Budući da kod djece razumijevanje figurativnoga jezika uvelike ovisi o informacijama koje dobivaju od učitelja, krajnji je cilj svih tih aktivnosti osvješćivanje konceptualne motivacije figurativnih izraza kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja jer to pridonosi razvoju njihove vlastite metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku i otvara im nove mogućnosti u poučavanju vokabulara.
figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvistički pristup poučavanju, konceptualna motivacija, učitelji primarnoga obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Developing Future Primary School Teachers’ Metaphorical Competence in EFL
nije evidentirano
figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-118.
objavljeno
Podaci o knjizi
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-8115-71-4