Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 65422)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Parizoska, Jelena Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 107-118

Podaci o odgovornosti

Parizoska, Jelena

hrvatski

Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja

U ovom radu daje se pregled nastavnih aktivnosti usmjerenih na učenje i poučavanje figurativnih izraza u engleskom kao stranomu jeziku, koje se izvode na Učiteljskom studiju s engleskim jezikom, na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Te aktivnosti imaju dva cilja. Jedan je smisleno učenje engleskih figurativnih izraza njihovim povezivanjem s konceptualnim metaforama na kojima se temelje, a drugi je davanje uvida u kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnoga jezika, što dokazano doprinosi njegovu boljem razumijevanju i pamćenju. Budući da kod djece razumijevanje figurativnoga jezika uvelike ovisi o informacijama koje dobivaju od učitelja, krajnji je cilj svih tih aktivnosti osvješćivanje konceptualne motivacije figurativnih izraza kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja jer to pridonosi razvoju njihove vlastite metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku i otvara im nove mogućnosti u poučavanju vokabulara.

figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvistički pristup poučavanju, konceptualna motivacija, učitelji primarnoga obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Developing Future Primary School Teachers’ Metaphorical Competence in EFL

nije evidentirano

figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-118.

objavljeno

Podaci o knjizi

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-71-4

Povezanost rada

Filologija