Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017. (CROSBI ID 685175)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Milas, Zdeslav ; Beljo, Adrian ; Vegt, Sofia Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019-22.11.2019

Podaci o odgovornosti

Milas, Zdeslav ; Beljo, Adrian ; Vegt, Sofia

hrvatski

Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.

U demokratskim, ali i autokratskim društvima dugotrajno održavanje političke nomenklature tj. njezinih aktera na vlasti kao i statičnost politike koja više nema odgovore na svakodnevne probleme građana često dovodi do negativnog raspoloženja biračkog tijela. Ona se, s jedne strane manifestira u visokoj apstinenciji na izborima, a s druge strane mobilizira populističke pokrete i stranke. U tom ozračju, kada dominira javno mnijenje koje odbacuje politiku kontinuiteta, izazov političkih lidera jest ponuda uvjerljive politike promjena. Stoga, primjena strategije promjene u političkoj komunikaciji može biti uspješan model za izbornu pobjedu. Strategija promjene uključuje jasne poruke poput političkog rebrendiranja nove stranke u svojevrsni otvoreni pokret na čijem je čelu svježi kandidat koji već ima određenu reputaciju uz primjenu potrošačkog brendiranja i snažnu personalizaciju kampanje. Autori ovog rada analiziraju primjenu strategije promjene novog, mladog lidera Austrijske narodne stranke (ÖVP) Sebastiana Kurza na parlamentarnim izborima u listopadu 2017. godine, koji je izborni pobjednik upravo pomoću strategije rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka pogodio čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Analizirane su poruke i komunikacijski stil te njene recepcije u ključnim austrijskim dnevnim portalima te na društvenim mrežama kandidata i političke stranke.

strategija promjene ; političko rebrendiranje ; potrošački brendin ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz

nije evidentirano

engleski

Sebastian Kurz and Change Strategy: Analysis of Communication Activities from the Election for President of the Austrian People’s Party to Mandate Holder for Austrian Chancellor in 2017

nije evidentirano

change strategy ; political rebranding ; consumer branding ; election campaign ; Sebastian Kurz

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

predavanje

20.11.2019-22.11.2019

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti