Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. (CROSBI ID 685170)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Milas, Zdeslav
hrvatski
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.
U ovom radu analizirane su dvije izborne kampanje Austrijske narodne stranke (ÖVP) na parlamentarnim izborima 2017. i 2019. godine, odnosno personalizirana kampanja predsjednika stranke i austrijskog kancelara Sebastiana Kurza (33). Primijenivši 2017. strategiju promjene, njegovim dolaskom na čelo stranke s već postojećom reputacijom mladog vizionara, upravo pomoću strategije političkog rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka, pogodio je čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Pri tome izborna strategija iz 2017. slijedila je tri korporativna koncepta (Apple, Netflix i Facebook), a migracijska kriza i socijalna sigurnost, kao dominantne političke teme, bile su preuzete od desno-populističke Austrijske slobodarske stranke (FPÖ). U svibnju 2019. zbog afere predsjednika FPÖ-a Heinz-Christiana Strachea, kancelar Kurz raskida koaliciju koji od tog trenutka u medijskom prostoru sve do prijevremenih izbora nameće svoje teme po načelu agenda settinga. Strategija političkog brendiranja tijekom izborne promidžbe 2019. nastavljena je u kontekstu identifikacije i jasnog razlikovanja političkih poruka ÖVP-a i njihovog lidera prema biračima od konkurencije, ponajprije od „kompromitirane“ FPÖ. Ishod strategije brendiranja u kampanji je bila relativna pobjeda na izborima.
strategija političkog brendiranja ; strategija promjene ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz
nije evidentirano
engleski
Political Branding Strategy of the Austrian People's Party as Exemplified by Leader Sebastian Kurz in the 2017 and 2019 Election Campaigns
nije evidentirano
political branding strategy ; change strategy ; election campaign ; Sebastian Kurz
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
predavanje
20.11.2019-22.11.2019
Mostar, Bosna i Hercegovina