Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. (CROSBI ID 685170)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Milas, Zdeslav Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019-22.11.2019

Podaci o odgovornosti

Milas, Zdeslav

hrvatski

Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.

U ovom radu analizirane su dvije izborne kampanje Austrijske narodne stranke (ÖVP) na parlamentarnim izborima 2017. i 2019. godine, odnosno personalizirana kampanja predsjednika stranke i austrijskog kancelara Sebastiana Kurza (33). Primijenivši 2017. strategiju promjene, njegovim dolaskom na čelo stranke s već postojećom reputacijom mladog vizionara, upravo pomoću strategije političkog rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka, pogodio je čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Pri tome izborna strategija iz 2017. slijedila je tri korporativna koncepta (Apple, Netflix i Facebook), a migracijska kriza i socijalna sigurnost, kao dominantne političke teme, bile su preuzete od desno-populističke Austrijske slobodarske stranke (FPÖ). U svibnju 2019. zbog afere predsjednika FPÖ-a Heinz-Christiana Strachea, kancelar Kurz raskida koaliciju koji od tog trenutka u medijskom prostoru sve do prijevremenih izbora nameće svoje teme po načelu agenda settinga. Strategija političkog brendiranja tijekom izborne promidžbe 2019. nastavljena je u kontekstu identifikacije i jasnog razlikovanja političkih poruka ÖVP-a i njihovog lidera prema biračima od konkurencije, ponajprije od „kompromitirane“ FPÖ. Ishod strategije brendiranja u kampanji je bila relativna pobjeda na izborima.

strategija političkog brendiranja ; strategija promjene ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz

nije evidentirano

engleski

Political Branding Strategy of the Austrian People's Party as Exemplified by Leader Sebastian Kurz in the 2017 and 2019 Election Campaigns

nije evidentirano

political branding strategy ; change strategy ; election campaign ; Sebastian Kurz

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

predavanje

20.11.2019-22.11.2019

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti