Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu (CROSBI ID 271795)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ciboci, Lana Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu // Medijske studije, 9 (2018), 17; 23-46. doi: 10.20901/ms.9.17.3

Podaci o odgovornosti

Ciboci, Lana

hrvatski

Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu

Za kvalitetan suživot s medijima danas su osobito potrebne vještine medijske pismenosti. Pritom medijska pismenost podrazumijeva pristup medijima, analizu, vrednovanje i stvaranje medijskih sadržaja (Aufderheide, 1992). Za medijsko opismenjivanje djece ključno je medijsko obrazovanje. U hrvatskom se obrazovnom sustavu medijsko opismenjivanje ostvaruje kroz medijsku kulturu, jednu od sastavnica predmeta Hrvatski jezik, od prvog do osmog razreda. Iako je medijska kultura prisutna u nastavi Hrvatskoga jezika već dugi niz godina, ovo je tek prvo istraživanje o medijskoj pismenosti učenika osnovnih škola u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na 1000 učenika osmih razreda na području grada Zagreba i pokazalo je da ti učenici posjeduju srednju razinu medijske pismenosti, pri čemu su najslabiji rezultati zabilježeni u području analiziranja i kritičkog vrednovanja te stvaranja medijskih sadržaja.

medijska pismenost ; medijska kultura ; medijsko obrazovanje ; osnovna škola ; djeca ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Media Literacy of Eight Grade Students in Zagreb

nije evidentirano

media literacy ; media culture ; media education ; children ; primary school ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (17)

2018.

23-46

objavljeno

1847-9758

1848-5030

10.20901/ms.9.17.3

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost