Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu (CROSBI ID 271795)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ciboci, Lana
hrvatski
Medijska pismenost učenika osmih razreda u Zagrebu
Za kvalitetan suživot s medijima danas su osobito potrebne vještine medijske pismenosti. Pritom medijska pismenost podrazumijeva pristup medijima, analizu, vrednovanje i stvaranje medijskih sadržaja (Aufderheide, 1992). Za medijsko opismenjivanje djece ključno je medijsko obrazovanje. U hrvatskom se obrazovnom sustavu medijsko opismenjivanje ostvaruje kroz medijsku kulturu, jednu od sastavnica predmeta Hrvatski jezik, od prvog do osmog razreda. Iako je medijska kultura prisutna u nastavi Hrvatskoga jezika već dugi niz godina, ovo je tek prvo istraživanje o medijskoj pismenosti učenika osnovnih škola u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na 1000 učenika osmih razreda na području grada Zagreba i pokazalo je da ti učenici posjeduju srednju razinu medijske pismenosti, pri čemu su najslabiji rezultati zabilježeni u području analiziranja i kritičkog vrednovanja te stvaranja medijskih sadržaja.
medijska pismenost ; medijska kultura ; medijsko obrazovanje ; osnovna škola ; djeca ; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Media Literacy of Eight Grade Students in Zagreb
nije evidentirano
media literacy ; media culture ; media education ; children ; primary school ; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti