Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako uče učitelji matematike? (CROSBI ID 684964)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Bognar, Branko Kako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34

Podaci o odgovornosti

Bognar, Branko

hrvatski

Kako uče učitelji matematike?

Učenje učitelja je ključna pretpostavka učenja učenika. To se posebno odnosi na usvajanje metodičkog znanja koje uz entuzijazam učitelja doprinosi učeničkim postignućima i njihovom zadovoljstvu nastavom matematike. Premda u većini škola postoje učitelji koji su u stanju napredovati, samo suradnička i poticajna školska kultura omogućuje kvalitetno učenje i razvoj većine učitelja i njihovih učenika.

kultura škole ; matematičko znanje potrebno za nastavu ; profesionalni razvoj ; profesionalno učenje

nije evidentirano

engleski

How mathematics teachers learn?

nije evidentirano

school culture, mathematical knowledge for teaching ; professional development ; professional learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-34.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja ​i obratno

Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela

Zagreb: Školska knjiga

Podaci o skupu

Državni skup učitelja i nastavnika matematike 2019 "Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno"

ostalo

23.04.2019-25.04.2019

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija