Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata (CROSBI ID 684942)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Širanović, Ana Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata // Pedagogija i interdisciplinarnost Zagreb, Hrvatska, 15.06.2019-15.06.2019

Podaci o odgovornosti

Širanović, Ana

hrvatski

Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata

Koristeći teoriju ekoloških sustava U. Bronfennbrenera kao analitički okvir, u predavanju su najprije predstavljeni najveći izazovi za obrazovnu inkluziju učenika izbjeglica, a potom i iskustva stečena u jednoj zagrebačkoj školi koju pohađa veći broj djece (ponajviše) tražitelja azila u Hrvatskoj. Predstavljena iskustva rezultat su zajedničkoga pedagoškog projekta podrške obrazovnoj inkluziji učenika izbjeglica zagrebačkoga Odsjeka za pedagogiju i osnovne škole koju učenici pohađaju.

Izbjeglice, tražitelji azila, obrazovna inkluzija

nije evidentirano

engleski

Towards an intercultural school: theoretical outlines and insights from the practice of educational inclusion of refugee students

nije evidentirano

Refugees, asylum seekers, educational inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Pedagogija i interdisciplinarnost

predavanje

15.06.2019-15.06.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija