Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata (CROSBI ID 684942)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Širanović, Ana
hrvatski
Prema interkulturnoj školi: teorijski obrisi i uvidi iz prakse inkluzije djece tražitelja azila i azilanata
Koristeći teoriju ekoloških sustava U. Bronfennbrenera kao analitički okvir, u predavanju su najprije predstavljeni najveći izazovi za obrazovnu inkluziju učenika izbjeglica, a potom i iskustva stečena u jednoj zagrebačkoj školi koju pohađa veći broj djece (ponajviše) tražitelja azila u Hrvatskoj. Predstavljena iskustva rezultat su zajedničkoga pedagoškog projekta podrške obrazovnoj inkluziji učenika izbjeglica zagrebačkoga Odsjeka za pedagogiju i osnovne škole koju učenici pohađaju.
Izbjeglice, tražitelji azila, obrazovna inkluzija
nije evidentirano
engleski
Towards an intercultural school: theoretical outlines and insights from the practice of educational inclusion of refugee students
nije evidentirano
Refugees, asylum seekers, educational inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Pedagogija i interdisciplinarnost
predavanje
15.06.2019-15.06.2019
Zagreb, Hrvatska