Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pjesma i kamen (CROSBI ID 684941)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Narančić Kovač, Smiljana Pjesma i kamen // Stručni seminar za nastavnike nastavnike stranih jezika koji rade u programima ranijeg učenja: Strani jezik u ranoj učeničkoj dobi i novije znanstvene spoznaje Zagreb, Hrvatska, 13.11.1999-13.11.1999

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Pjesma i kamen

Lirska pjesma kao književni tekst može biti most za uvođenje integrirane nastave, a to je posebno zanimljivo za učenje stranoga jezika u nižim razredima osnovne škole. Pjesma se, međutim, katkada opire razumijevanju, ako joj se ne posveti potrebna pozornost. Predlažu se načini na koje se pjesma može obraditi na nastavi stranoga jezika a kojima se omogućuje lakši pristup značenjima i potpunijoj interpretaciji. Ti se pristupi uglavnom zasnivaju na aktivnom sudjelovanju i interaktivnom odnosu prema tekstu. Svaka pjesma traži drukčiji pristup, ali fleksibilnost, kreativnost i raznolikost donose najbolje rezultate ne samo u razvoju književnih, nego i jezičnih vještina.

integrirana nastava ; književnost u nastavi stranoga jezika ; pjesma ; poezija ; rano učenje stranoga jezika

Organizatori skupa bili su projekt "Strani jezik u osnovnoj školi" i Zavod za unapređenje školstva, Ministarstvo prosvjete i športa RH.

engleski

Poems and stones

nije evidentirano

cross-curricular teaching ; literature in teaching foreign languages ; poem ; poetry ; young learners

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Stručni seminar za nastavnike nastavnike stranih jezika koji rade u programima ranijeg učenja: Strani jezik u ranoj učeničkoj dobi i novije znanstvene spoznaje

pozvano predavanje

13.11.1999-13.11.1999

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija