Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja (CROSBI ID 684930)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka
hrvatski
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja
Rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 472 studenta I. godine pet zagrebačkih fakulteta potvrdili su pretpostavku da postoji značajna disproporcija između visokog stupnja uvjerenosti ispitanika u razumijevanje teksta na engleskom jeziku i njihova relativno slaboga razumijevanja. Ovi rezultati upućuju na to da se studenti u velikom broju oslanjaju samo na svoje poznavanje vokabulara i da površno čitaju tekst kao i da ne uviđaju prave probleme koje imaju pri razumijevanju. U nastavi treba temeljitije obrađivati složene sintaktičke strukture, kako bi studenti bolje mogli prepoznati čimbenike koji utječu na semantiku rečenice u znanstvenoj i stručnoj literaturi na engleskom jeziku.
akademski tekst ; čitanje s razumijevanjem ; nastava engleskoga jezika ; razumijevanje značenja ; samoprocjena ; sintaksa
nije evidentirano
engleski
The relationship between assessment of understanding and real understanding
nije evidentirano
academic texts ; English language teaching ; reading comprehension ; self-assessment ; syntax ; understanding meanings
nije evidentirano
Podaci o prilogu
73-82.
1989.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Istraživanja u nastavi stranih jezika
Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Istraživanja u nastavi stranih jezika
predavanje
17.03.1989-18.03.1989
Zagreb, Hrvatska