Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja (CROSBI ID 684927)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Narančić Kovač, Smiljana Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja // Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova / Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992. str. 41-50

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja

Žanrovski pristup u nastavi engleskoga jezika struke omogućuje studentima stjecanje znanja o konvencijama koje im olakšavaju i poboljšavaju sposobnost učinkovitoga praćenja znanstvene literature. U radu se iznose rezultati istraživanja u kojem e sudjelovalo 232 studenata prve i druge godine smjerova fizike i kemije na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Rezultati pokazuju da, iako studenti prirodnih znanosti uglavnom nisu upoznati s konvencionalnim formama znanstvenih žanrova, ipak imaju prethodna znanja koja čine dobar temelj za stjecanje novih znanja. Osim toga, suvremeni pristup poučavanja engleskoga kao jezika struke u Hrvatskoj, koji uključuje interpretaciju teksta i diskursa u skladu sa suvremenim spoznajama u tom području, omogućuje jednostavno uvođenje žanrovskoga pristupa u sveučilišnoj nastavi stranoga jezika. i to bez većih modifikacija nastavnih metoda koje su uvriježene i bez bitne izmjene postojećih nastavnih materijala.

žanrovski pristup ; nastava engleskoga jezika struke ; znanstveni radovi ; akademski tekstovi ; konvencije akademskoga pisanja

nije evidentirano

engleski

The genre-based approach in EST teaching: Research results

nije evidentirano

genre-based approach ; teaching English for Specific Purposes ; scientific papers ; academic texts ; conventions in academic writing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-50.

1992.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom

predavanje

08.05.1992-09.05.1992

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti