Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja (CROSBI ID 684927)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja
Žanrovski pristup u nastavi engleskoga jezika struke omogućuje studentima stjecanje znanja o konvencijama koje im olakšavaju i poboljšavaju sposobnost učinkovitoga praćenja znanstvene literature. U radu se iznose rezultati istraživanja u kojem e sudjelovalo 232 studenata prve i druge godine smjerova fizike i kemije na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Rezultati pokazuju da, iako studenti prirodnih znanosti uglavnom nisu upoznati s konvencionalnim formama znanstvenih žanrova, ipak imaju prethodna znanja koja čine dobar temelj za stjecanje novih znanja. Osim toga, suvremeni pristup poučavanja engleskoga kao jezika struke u Hrvatskoj, koji uključuje interpretaciju teksta i diskursa u skladu sa suvremenim spoznajama u tom području, omogućuje jednostavno uvođenje žanrovskoga pristupa u sveučilišnoj nastavi stranoga jezika. i to bez većih modifikacija nastavnih metoda koje su uvriježene i bez bitne izmjene postojećih nastavnih materijala.
žanrovski pristup ; nastava engleskoga jezika struke ; znanstveni radovi ; akademski tekstovi ; konvencije akademskoga pisanja
nije evidentirano
engleski
The genre-based approach in EST teaching: Research results
nije evidentirano
genre-based approach ; teaching English for Specific Purposes ; scientific papers ; academic texts ; conventions in academic writing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-50.
1992.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom
predavanje
08.05.1992-09.05.1992
Zagreb, Hrvatska