Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga (CROSBI ID 271714)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Širola, Davor ; Rendulić, Ana-Marija Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga // CroDiM, 2 (2019), 1; 47-58

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor ; Rendulić, Ana-Marija

hrvatski

Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga

Telemarketing, kataloški marketing, e-mail i drugi oblici izravnog i interaktivnog marketinga postali su snažan alat marketerima u oglašavanju, komuniciranju i prodaji posebice složenijih proizvoda i usluga novim i postojećim potrošačima te postprodajnim uslugama za postojeće potrošače. Ovakav način tržišne komunikacije već dugo prate različita etička pitanja, poput uznemiravanja, narušavanja privatnosti, nepravednog odnosa, obmana i prijevara, što je potaklo uvođenje registra 'ne zovi', razradu etičkih kodeksa za uporabu elektroničkih medija i telemarketinga, zakona o zaštiti potrošača te propisa o zaštiti podataka. To je nedavno posebno istaknuto kroz početak primjene EU uredbe o zaštiti podataka 2016/679. Istraživanjem mišljenja i iskustva potrošača i ponuđača o primjeni telemarketinga utvrđeno je da postoji povezanost percipirane etičnosti ponašanja telemarketera te zadovoljstva i povjerenja potrošača prema poslovnim subjektima koji koriste telemarketing. Slijedi da bolje poštivanje etičkih zahtjeva može donijeti telemarketerima veće povjerenje i zadovoljstvo potrošača, a posljedično moguće i lojalnije potrošače

izravni marketing, telemarketing, etika u tržišnom komuniciranju

nije evidentirano

engleski

Influence of Ethical Issues on Direct and Interactive Marketing Implementation

nije evidentirano

Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2019.

47-58

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Ekonomija