Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga (CROSBI ID 684912)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Širola, Davor ; Rendulić, Ana-Marija
hrvatski
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga
Telemarketing, kataloški marketing, e-mail i drugi oblici izravnog i interaktivnog marketinga postali su snažan alat marketerima u oglašavanju, komuniciranju i prodaji posebice složenijih proizvoda i usluga novim i postojećim potrošačima te postprodajnim uslugama za postojeće potrošače. Ovakav način tržišne komunikacije već dugo prate različita etička pitanja, poput uznemiravanja, narušavanja privatnosti, nepravednog odnosa, obmana i prijevara, što je potaklo uvođenje registra 'ne zovi', razradu etičkih kodeksa za uporabu elektroničkih medija i telemarketinga, zakona o zaštiti potrošača te propisa o zaštiti podataka. To je nedavno posebno istaknuto kroz početak primjene EU uredbe o zaštiti podataka 2016/679. Istraživanjem mišljenja i iskustva potrošača i ponuđača o primjeni telemarketinga utvrđeno je da postoji povezanost percipirane etičnosti ponašanja telemarketera te zadovoljstva i povjerenja potrošača prema poslovnim subjektima koji koriste telemarketing. Slijedi da bolje poštivanje etičkih zahtjeva može donijeti telemarketerima veće povjerenje i zadovoljstvo potrošača, a posljedično moguće i lojalnije potrošače.
izravni marketing, telemarketing, etika u tržišnom komuniciranju
nije evidentirano
engleski
Influence of Ethical Issues on Direct and Interactive Marketing Implementation
nije evidentirano
Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-35.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ISSN2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska