Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodičko-didaktičko strukturiranje nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe (CROSBI ID 684910)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Sabljar, Mirna ; Stanković, Ana Methodic-didactic Structure of Piano Class for the Blind and Purblind / Metodičko-didaktičko strukturiranje nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 182-183

Podaci o odgovornosti

Sabljar, Mirna ; Stanković, Ana

hrvatski

Metodičko-didaktičko strukturiranje nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe

Sukladno Deklaraciji o pravima osoba s invaliditetom koja naglašava kako osobe s invaliditetom imaju pravo na ravnopravno sudjelovanje u kulturnom, znanstvenom, obrazovnom, političkom i drugim oblicima društvenog života jasno je kako imaju i pravo sudjelovati u programima glazbenog obrazovanja. U Republici Hrvatskoj postoji sustav javnih glazbenih škola u koje se upisuju glazbeno darovita djeca, a mogu ih upisati i glazbeno darovita djeca s nekim oblikom invaliditeta. Za oblikovanje nastavnog procesa i izvođenje nastave odgovorni su nastavnici koji u radu s takvim učenicima trebaju biti posebno i drugačije metodičko-didaktički kompetentni, kako u teorijskoj skupini predmeta, tako i posebno u nastavi sviranja instrumenta. Rad se bavi problematikom uključivanja u nastavu sviranja klavira glazbeno darovitih učenika s oštećenjima vida. Za izvođenje nastave odgovorni su nastavnici, stoga je cilj rada prikazati posebnosti u metodičko- didaktičkom strukturiranju nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe te iskazati kompetencije koje trebaju imati nastavnici klavira za izvođenje nastave klavira slijepim i slabovidnim osobama. Osim uobičajenih nastavničkih i glazbenih kompetencija nastavnici moraju imati i specifične kompetencije koje se odnose na poznavanje i korištenje Braillove glazbene notacije, ali jednako tako i za drugačije strukturiranje nastavnog procesa te prilagodbe nastavnih sadržaja slijepim i slabovidnim učenicima. Sukladno tomu u ovom će se radu prikazati neke posebnosti u oblikovanju nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe, kao prilog pedagogiji sviranja klavira te kao prilog većoj i boljoj uključivosti osoba s oštećenjima vida u programe glazbenih škola, odnosno sviranja klavira.

nastava klavira, slijepe osobe, slabovidne osobe, metodika, didaktika

nije evidentirano

engleski

Methodic-didactic Structure of Piano Class for the Blind and Purblind

Sukladno Deklaraciji o pravima osoba s invaliditetom koja naglašava kako osobe s invaliditetom imaju pravo na ravnopravno sudjelovanje u kulturnom, znanstvenom, obrazovnom, političkom i drugim oblicima društvenog života jasno je kako imaju i pravo sudjelovati u programima glazbenog obrazovanja. U Republici Hrvatskoj postoji sustav javnih glazbenih škola u koje se upisuju glazbeno darovita djeca, a mogu ih upisati i glazbeno darovita djeca s nekim oblikom invaliditeta. Za oblikovanje nastavnog procesa i izvođenje nastave odgovorni su nastavnici koji u radu s takvim učenicima trebaju biti posebno i drugačije metodičko-didaktički kompetentni, kako u teorijskoj skupini predmeta, tako i posebno u nastavi sviranja instrumenta. Rad se bavi problematikom uključivanja u nastavu sviranja klavira glazbeno darovitih učenika s oštećenjima vida. Za izvođenje nastave odgovorni su nastavnici, stoga je cilj rada prikazati posebnosti u metodičko- didaktičkom strukturiranju nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe te iskazati kompetencije koje trebaju imati nastavnici klavira za izvođenje nastave klavira slijepim i slabovidnim osobama. Osim uobičajenih nastavničkih i glazbenih kompetencija nastavnici moraju imati i specifične kompetencije koje se odnose na poznavanje i korištenje Braillove glazbene notacije, ali jednako tako i za drugačije strukturiranje nastavnog procesa te prilagodbe nastavnih sadržaja slijepim i slabovidnim učenicima. Sukladno tomu u ovom će se radu prikazati neke posebnosti u oblikovanju nastave klavira za slijepe i slabovidne osobe, kao prilog pedagogiji sviranja klavira te kao prilog većoj i boljoj uključivosti osoba s oštećenjima vida u programe glazbenih škola, odnosno sviranja klavira.

piano class, blind persons, purblind persons, methods, didactics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

182-183.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-19-1

Podaci o skupu

1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija - Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

predavanje

05.12.2019-06.12.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice