Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 684909)
Prilog sa skupa u zborniku | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna
hrvatski
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju
Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno potrebno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakom učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakom djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora imati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti široki spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakom nastavniku osnaživanje i razvijanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnom obrazovanju nastavnika glazbe i njihovom radu s učenicima s teškoćama u razvoju.
cjeloživotno učenje, nastava glazbe, djeca s teškoćama u razvoju
nije evidentirano
engleski
Lifelong Learning of Music Teachers and Students with Disabilities
Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno potrebno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakom učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakom djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora imati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti široki spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakom nastavniku osnaživanje i razvijanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnom obrazovanju nastavnika glazbe i njihovom radu s učenicima s teškoćama u razvoju.
lifelong learning, music teaching, children with disabilities
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
94-115.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju"
Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-33-7
Podaci o skupu
1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija - Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
predavanje
05.12.2019-06.12.2019
Osijek, Hrvatska