Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 684909)

Prilog sa skupa u zborniku | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju / Lifelong Learning of Music Teachers and Students with Disabilities // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 94-115

Podaci o odgovornosti

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna

hrvatski

Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju

Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno potrebno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakom učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakom djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora imati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti široki spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakom nastavniku osnaživanje i razvijanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnom obrazovanju nastavnika glazbe i njihovom radu s učenicima s teškoćama u razvoju.

cjeloživotno učenje, nastava glazbe, djeca s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Lifelong Learning of Music Teachers and Students with Disabilities

Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno potrebno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakom učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakom djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora imati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti široki spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakom nastavniku osnaživanje i razvijanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnom obrazovanju nastavnika glazbe i njihovom radu s učenicima s teškoćama u razvoju.

lifelong learning, music teaching, children with disabilities

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

94-115.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju"

Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-33-7

Podaci o skupu

1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija - Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

predavanje

05.12.2019-06.12.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice