Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji (CROSBI ID 684904)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bučko, Ana ; Vidulin, Sabina
hrvatski
Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji
Projektna nastava je oduvijek privlačila pozornost odgojno-obrazovnih dionika te je zbog mogućnosti koje pruža, važan segment suvremene nastave. Tijekom studiranja na Muzičkoj akademiji u Puli studenti glazbene pedagogije imaju priliku, uz redovitu nastavu, sudjelovati u različitim izvannastavnim aktivnostima i realizirati projekte s profesorima. Jedan od projekata je i nastavni projekt pod nazivom „Djetinjstvo viđeno očima impresionista: Claude Debussy i Božidar Kunc“ koji je za cilj imao predstaviti dijelove dvaju glasovirskih ciklusa inspiriranih svijetom djece i mladeži – Dječji kutić i Mlado lišće. Takav nastavni projekt bio je poticaj za izradu nastavne jedinice Božidar Kunc – ciklus Mlado lišće op. 20, namijenjene učenicima trećeg razreda gimnazije. Otvoreni model u nastavi Glazbene umjetnosti daje prostora za oblikovanje nastavne jedinice koja se odmiče od klasične nastave, odnosno od one nastave na koju su učenici naviknuti, stvarajući novo razredno ozračje i motivaciju kao temelj za učenje. Ujedno treba uzeti u obzir da nove generacije učenika odrastaju uz nove tehnologije pa je njihovo uvođenje u nastavu prilika da im se gradivo učini pristupačnijim i zanimljivijim. Nastavna jedinica obuhvaća utvrđivanje stečenih znanja o impresionizmu te obradu hrvatskog skladatelja Božidara Kunca. Pored upoznavanja djela Draga priča i Maštanje o sreći iz ciklusa Mlado lišće op. 20, naglasak se stavlja na emocionalni aspekt kojim se teži prihvaćanju glazbe, ali i sebe.
gimnazija, glazbena pedagogija, Glazbena umjetnost, izvannastavne aktivnosti, studentski projekt
nije evidentirano
engleski
Student project as an inspirational music teaching in Gymnasium
nije evidentirano
student project, music pedagogy, gymnasium, extracurricular activities, teaching music
nije evidentirano
Podaci o prilogu
76-89.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorijsko i umetničko u pedagoškim scenskim umetnostima
Petrović, M.
Beograd: Fakultet za muzičku umetnost
978-86-81340-11-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096