Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji (CROSBI ID 684904)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bučko, Ana ; Vidulin, Sabina Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji // Teorijsko i umetničko u pedagoškim scenskim umetnostima / Petrović, M. (ur.). Beograd: Fakultet za muzičku umetnost, 2019. str. 76-89

Podaci o odgovornosti

Bučko, Ana ; Vidulin, Sabina

hrvatski

Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji

Projektna nastava je oduvijek privlačila pozornost odgojno-obrazovnih dionika te je zbog mogućnosti koje pruža, važan segment suvremene nastave. Tijekom studiranja na Muzičkoj akademiji u Puli studenti glazbene pedagogije imaju priliku, uz redovitu nastavu, sudjelovati u različitim izvannastavnim aktivnostima i realizirati projekte s profesorima. Jedan od projekata je i nastavni projekt pod nazivom „Djetinjstvo viđeno očima impresionista: Claude Debussy i Božidar Kunc“ koji je za cilj imao predstaviti dijelove dvaju glasovirskih ciklusa inspiriranih svijetom djece i mladeži – Dječji kutić i Mlado lišće. Takav nastavni projekt bio je poticaj za izradu nastavne jedinice Božidar Kunc – ciklus Mlado lišće op. 20, namijenjene učenicima trećeg razreda gimnazije. Otvoreni model u nastavi Glazbene umjetnosti daje prostora za oblikovanje nastavne jedinice koja se odmiče od klasične nastave, odnosno od one nastave na koju su učenici naviknuti, stvarajući novo razredno ozračje i motivaciju kao temelj za učenje. Ujedno treba uzeti u obzir da nove generacije učenika odrastaju uz nove tehnologije pa je njihovo uvođenje u nastavu prilika da im se gradivo učini pristupačnijim i zanimljivijim. Nastavna jedinica obuhvaća utvrđivanje stečenih znanja o impresionizmu te obradu hrvatskog skladatelja Božidara Kunca. Pored upoznavanja djela Draga priča i Maštanje o sreći iz ciklusa Mlado lišće op. 20, naglasak se stavlja na emocionalni aspekt kojim se teži prihvaćanju glazbe, ali i sebe.

gimnazija, glazbena pedagogija, Glazbena umjetnost, izvannastavne aktivnosti, studentski projekt

nije evidentirano

engleski

Student project as an inspirational music teaching in Gymnasium

nije evidentirano

student project, music pedagogy, gymnasium, extracurricular activities, teaching music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

76-89.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Teorijsko i umetničko u pedagoškim scenskim umetnostima

Petrović, M.

Beograd: Fakultet za muzičku umetnost

978-86-81340-11-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost

Poveznice