Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dječja književnost i slikovnica u nastavi stranoga jezika (CROSBI ID 65359)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Narančić Kovač, Smiljana Dječja književnost i slikovnica u nastavi stranoga jezika // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne ; Berlengi Kapušin, Vedrana ; Čengić, Jasenka et al. (ur.). Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 336-357

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Dječja književnost i slikovnica u nastavi stranoga jezika

Brojni su razlozi koji govore u prilog uključivanju književnosti i slikovnice u nastavu stranoga jezika u osnovnoj školi. Možemo ih podijeliti u dvije okvirne skupine, ovisno o tome kakav pristup učitelj odabere, odnosno koje vrste ciljeva stavi u žarište. U prvom je pristupu nastava neposredno usmjerena na uspješnije ovladavanje jezikom i jezičnim vještinama, pri čemu je naglasak na točnosti, a tek potom na tečnosti. Drugi je pristup kada se književnost u nastavu stranoga jezika uvodi zbog nje same, odnosno kada se naglasak stavlja na njezine estetske i kulturne aspekte te na načelne odgojne i obrazovne zadaće. Takvim se holističkim pristupom u učenika razvija i jezična kompetencija u užem smislu riječi, ali posredno, temeljem drugih vrsta zadaća, a prednost se pridaje tečnosti. Drugi je pristup višestruko korisniji, a njegovi su učinci slojeviti i trajniji nego kada se književni tekst svede na razinu nastavnoga materijala za uvježbavanje struktura. Želimo li ostvariti potencijalne prednosti književnosti i slikovnice u nastavi, drugi će pristup dominirati, pa čak i kada na umu imamo neku konkretnu zadaću usmjerenu na osnovne jezične vještine.

učenje i poučavanje stranoga jezika ; dječja književnost ; slikovnica ; vizualna pismenost ; učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Children's literature and picturebooks in teaching a foreign language

nije evidentirano

learning and teaching a foreign language ; children's literature ; picturebook ; visual literacy ; primary- and middle-school learners

nije evidentirano

Podaci o prilogu

336-357.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi

Vrhovac, Yvonne ; Berlengi Kapušin, Vedrana ; Čengić, Jasenka ; Geld, Renata ; Jelić, Andrea-Beata ; Letica Krevelj, Stela ; Mardešić, Sandra ; Lütze-Miculinić, Marija

Zagreb: Naklada Ljevak

2019.

978-953-355-285-9

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti