Nastanak i razvoj studija za učitelje engleskoga jezika: zagrebački model (CROSBI ID 65357)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Nastanak i razvoj studija za učitelje engleskoga jezika: zagrebački model
Prije nešto više od dvadeset i pet godina Mirjana Vilke uspjela se izboriti da se na današnjem Učiteljskom fakultetu u Zagrebu pokrene proces obrazovanja učitelja za nastavu engleskoga jezika u primarnom obrazovanju. S vremenom se razvio razrađeni studijski program usmjeren na rano učenje engleskoga kao stranoga jezika. Opisuju se okolnosti u kojima je program nastao, uloga Mirjane Vilke u tim događajima, utjecaj rezultata njezinih istraživanja na smjer razvoja programa te razvojne faze kroz koje je program do danas prošao. Program je potaknuo razvoj srodnih studijskih programa i u drugim sredinama te naznačio nove smjerove obrazovanja učitelja stranoga jezika.
Mirjana Vilke ; primarno obrazovanje ; rano učenje engleskoga jezika ; studijski program ; učitelj engleskoga jezika
nije evidentirano
engleski
The Development of the Study Programme for Primary English Teachers: The Zagreb Model
nije evidentirano
study programme ; English teacher ; primary education ; Mirjana Vilke ; early foreign language learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-60.
objavljeno
Podaci o knjizi
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-8115-71-4