Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija (CROSBI ID 18483)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / English in Primary Education: Development and Principles of the Zagreb Study Programme / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.) Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019

Podaci o odgovornosti

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Monografija obuhvaća radove o razvoju i načelima studija engleskoga jezika u sklopu učiteljskoga studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu povodom 25. obljetnice. Opisuju se pojedini kolegiji i skupine kolegija, obrazlažu primjeri dobre prakse i iznose sjećanja bivših studenata, sada učitelja engleskoga jezika u primarnom obrazovanju.

obrazovanje učitelja engleskoga jezika ; učenje i poučavanje engleskoga jezika u ranoj dobi ; osnovna škola ; Učiteljski fakultet u Zagrebu

nije evidentirano

engleski

English in Primary Education: Development and Principles of the Zagreb Study Programme

Monografija obuhvaća radove o razvoju i načelima studija engleskoga jezika u sklopu učiteljskoga studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu povodom 25. obljetnice. Opisuju se pojedini kolegiji i skupine kolegija, obrazlažu primjeri dobre prakse i iznose sjećanja bivših studenata, sada učitelja engleskoga jezika u primarnom obrazovanju.

primary English teacher education ; learning and teaching English with young learners ; primary school ; Faculty of Teacher Education in Zagreb

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-71-4

200

objavljeno

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti