Metodologija i rezultati kvalitativnog dijela istraživanja (CROSBI ID 65345)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, I ; Mirosavljević, Anja ; Ćosić, Andrea
hrvatski
Metodologija i rezultati kvalitativnog dijela istraživanja
U razdoblju od rujna 2017. do lipnja 2018. Ured pravobraniteljice za djecu RH, proveo je istraživanje na temu participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja. Sustav odgoja i obrazovanja je namjerno izabran budući da je najveći dio djece obuhvaćen školovanjem te život u školi predstavlja značajan dio odrastanja svakog djeteta. Participacija učenika u školi podrazumijeva različite stvari: od formalne participacije kroz učenička predstavnička tijela, individualni doprinos na razini razreda, sudjelovanje u akcijama i projektima do samostalnog iniciranja projekata u školi. Stoga je cilj ovog istraživanja steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U istraživanju je korištena kombinacija kvalitativnog i kvantitativnog pristupa. Tako je u početnom, kvalitativnom dijelu istraživanja provedeno 19 fokusnih grupe u 4 regije u Republici Hrvatskoj, u gradovima u kojima djeluju regionalni uredi PZD: Zagreb, Rijeka, Split i Osijek. U kvalitativnom dijelu istraživanja sudjelovalo je ukupno 70 djece i 41 odrasla osoba.
participacija djece, kvalitativni dio istraživanja
nije evidentirano
engleski
Methodology and results of qualitative part of research
nije evidentirano
child participation, qualitative part of research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-99.
objavljeno
Podaci o knjizi
Participacija djece u školi
Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-7790-11-0