Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi (CROSBI ID 65343)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Borić, Ivana ; Širanović, Ana Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.). Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 16-41

Podaci o odgovornosti

Borić, Ivana ; Širanović, Ana

hrvatski

Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi

Rad daje prikaz temeljnih koncepata za razumijevanje dječje participacije u školi: pojmovnih određenja i klasifikacija. U radu se opisuje i slika te odnos prema djeci te uvažavanje glasa učenika.

participacija djece, škola, koncepti

nije evidentirano

engleski

Key concepts for understanding child participation in schools

nije evidentirano

child participation, school, concepts

nije evidentirano

Podaci o prilogu

16-41.

objavljeno

Podaci o knjizi

Participacija djece u školi

Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana

Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-7790-11-0

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija