Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) (CROSBI ID 271660)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita
hrvatski
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)
Rad s učenicima s posebnim potrebama, prvenstveno rad s učenicima s autizmom vrlo je zahtjevan i iziskuje posebnu pripremu i edukaciju učitelja (i pomoćnika u nastavi). Istraživanje se temelji na strategiji obrazovanja učenika s autizmom pomoću konkretnih primjera koristeći ABA metodu. Rezultati istraživanja provedeni s učenikom s autizmom pokazuju kako je učenik aktivnim učenjem, individualiziranim i prilagođenim programom, uspješno svladao četiri pojma u dva školska sata. Ovaj rad je ujedno analiza slučaja tijekom određenog razdoblja odnosno studija slučaja ili analiza slučaja.
aktivno učenje ; prirodoslovlje ; strategije obrazovanja ; studija slučaja ; učenik s autizmom
nije evidentirano
engleski
Educational strategies and active learning in one-teacher-education with an autistic student on the example of a natural science topic (a case study)
nije evidentirano
active learning ; natural science ; educational strategies ; a case study ; a student with autism
nije evidentirano