Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) (CROSBI ID 271660)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) // Educatio biologiae, I (2018), 4; 87-97. doi: 10.32633/eb

Podaci o odgovornosti

Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita

hrvatski

Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)

Rad s učenicima s posebnim potrebama, prvenstveno rad s učenicima s autizmom vrlo je zahtjevan i iziskuje posebnu pripremu i edukaciju učitelja (i pomoćnika u nastavi). Istraživanje se temelji na strategiji obrazovanja učenika s autizmom pomoću konkretnih primjera koristeći ABA metodu. Rezultati istraživanja provedeni s učenikom s autizmom pokazuju kako je učenik aktivnim učenjem, individualiziranim i prilagođenim programom, uspješno svladao četiri pojma u dva školska sata. Ovaj rad je ujedno analiza slučaja tijekom određenog razdoblja odnosno studija slučaja ili analiza slučaja.

aktivno učenje ; prirodoslovlje ; strategije obrazovanja ; studija slučaja ; učenik s autizmom

nije evidentirano

engleski

Educational strategies and active learning in one-teacher-education with an autistic student on the example of a natural science topic (a case study)

nije evidentirano

active learning ; natural science ; educational strategies ; a case study ; a student with autism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I (4)

2018.

87-97

objavljeno

1849-6520

10.32633/eb

Povezanost rada

Biologija

Poveznice