Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT) (CROSBI ID 431335)

Ocjenski rad | diplomski rad

Plavšić, Maja Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT) / Prebeg, Pero (mentor); Zagreb, Fakultet strojarstva i brodogradnje, . 2015

Podaci o odgovornosti

Plavšić, Maja

Prebeg, Pero

hrvatski

Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT)

Ovaj diplomski rad obuhvaća upoznavanje s novim Harmoniziranim pravilima, sa naglaskom na lokalno dimenzioniranje strukturnih elemenata, te na uzdužnu graničnu čvrstoću trupa kako u neoštećenom, tako i kod određenih oštećenja koja mogu biti posljedica sudara, odnosno oštećenja boka, ili nasukavanja, odnosno oštećenja dna. Na temelju Pravila izrađeni su stukturni modeli glavnog rebra trupa tankera. Izrađen je model primjenom programa MARS 2000 prema kojemu su dimenzionirani konstrukcijski elementi. Iz dimenzija određenih pomoću programa MARS 2000 izrađeni su strukturni modeli u programu MAESTRO glavnog rebra trupa tankera za neoštećeno stanje, za slučaj oštećenog boka, te za slučaj oštećenog dna. Ti modeli prikladni su za proračun uzdužne granične čvrstoće trupa broda koristeći programski modul razvijen na FSB-u (LUSA). Rezultati dobiveni programskim modulom LUSA uspoređuju se sa rezultatima ostvarenima programom MARS 2000. Na temelju izrađenih modela, izrađen je optimizacijski model u programu DeMak. U ovom radu donje granice projektnih varijabli zadane su prema proračunu minimalnih lokalnih dimenzija prema Harmoniziranim pravilima. Ciljevi optimizacije bili su što manja masa uz što veći postignuti granični moment savijanja. Za provedenu optimizaciju izvršena je analiza rezultata, te usporedba početnog, prototipnog modela i modela odabranog nakon optimizacije.

granična čvrstoća, višekriterijsko projektiranje, optimizacija

nije evidentirano

engleski

Structural design of midship section of oil tanker according to Harmonized rules

nije evidentirano

ultimate strength, multi-criteria decision making, optimization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

16.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet strojarstva i brodogradnje

Zagreb

Povezanost rada

Brodogradnja