Razvijanje financijske pismenosti kroz nastavu matematike (CROSBI ID 684802)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kožul Blaževski, Renata ; Mardešić, Julija ; Baras, Ivo
hrvatski
Razvijanje financijske pismenosti kroz nastavu matematike
Financijska pismenost podrazumijeva umijeće upravljanja novcem, a za to je nužno poznavanje osnovnih financijskih pojmova. Trenutno, u sklopu formalnog obrazovanja većina učenika nema priliku upoznati se s tim pojmovima, odnosno formalno obrazovanje uglavnom ne razvija financijsku pismenost učenika. Posljedica toga je da u trenutku kada mladi ljudi počinju sa studiranjem ili izlaze na tržište rada većinom nemaju dovoljno znanja za donošenje samostalnih financijskih odluka. Jedan od načina da se učenike pripremi za situacije u kojima će biti prisiljeni donijeti financijske odluke je da se kroz nastavu matematike učenike upozna s nekim osnovnim financijskim pojmovima. U sklopu ovog rada pokazano je kako u okviru nastave matematike učenici mogu steći osnovna znanja o kamatama, kamatnoj stopi, jednostavnim kamatama, složenim kamatama, efektivnoj kamatnoj stopi te zajmu i kako im se kroz primjere izračuna zateznih kamata i otplate studentskog zajma može istaknuti važnost poznavanja tih pojmova.
financijska pismenost ; matematika ; jednostavne kamate ; složene kamate ; zajam
nije evidentirano
engleski
Developing financial literacy through teaching of mathematics
nije evidentirano
financial literacy ; mathematics ; simple interest ; compound interest ; loan
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-100.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kultura komunikacija kompjuter
Milanović, Ivana
Novi Sad: Pedagoško društvo Vojvodine i Gimnazija „Isidora Sekulić“, Novi Sad
978-86-906543-6-9
Podaci o skupu
Osma međunarodna konferencija 3K
predavanje
03.11.2017-04.11.2017
Novi Sad, Srbija