Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika (CROSBI ID 271637)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Rogulj, Jasmina ; Koren, Sonja Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 143-159

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Jasmina ; Koren, Sonja

hrvatski

Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika

Poučavanje jezika je složena profesija koja se temelji na prihvaćanju znanstvenoga pristupa. Od druge polovine 20. stoljeća, brojne su znanstvene discipline i teorije imale veliki utjecaj na poučavanje i učenje jezika. U prvom dijelu ovoga članka opisan je kratak pregled teorijskih i praktičnih postavki strukturalističko-biheviorističkog, tradicionalnog komunikacijskog i suvremenog KUKS (Komunikacijsko-Učenje/Usvajanje- Kontrastivno-Spoznajno) pristupa. Drugi se dio bavi analizom primjene teorijskih spoznaja u izradi nastavnih materijala i praktičnim primjerima kojima se ilustrira kako se ista nastavna jedinica iz udžbenika može obraditi kroz dva različita pristupa poučavanju - strukturalističko-bihevioristički s jedne i KUKS pristup s druge strane. Cilj ovoga rada je podignuti razinu osviještenosti nastavnika o postojanju raznih teorijskih modela koji su integrirani u proces poučavanja i u nastavne materijale, ali i o nužnosti da nastavnici zauzmu fleksibilan, eklektički pristup poučavanju koji uključuje primjenu niza nastavnih aktivnosti iz različitih metoda.

znanstvene teorije ; nastavni materijali ; poučavanje engleskoga jezika ; strukturalističko-bihevioristički pristup ; KUKS pristup

nije evidentirano

engleski

From Structuralism to Eclecticism in English Language Teaching

nije evidentirano

scientific theories ; teaching materials ; English language teaching ; structural-behaviouristic approach ; KUKS approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3-4

2018.

143-159

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Filologija, Psihologija

Poveznice