Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika (CROSBI ID 271633)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Rogulj, Jasmina ; Koren Sonja Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje, 3-4 (2017), 247-267

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Jasmina ; Koren Sonja

hrvatski

Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika

Tijekom devedesetih godina protekloga stoljeća, nizom zakonskih propisa i akata utvrđen je način obrazovanja učenika s teškoćama u hrvatskom osnovnoškolskom i srednjoškolskom sustavu. Prvi dio ovoga rada posvećen je teorijskom okviru koji se odnosi na posebne obrazovne potrebe uvjetovane raznovrsnim oštećenjima ili teškoćama u učenju s posebnim naglaskom na disleksiju i disgrafiju. Drugi dio rada prikazuje studiju slučaja srednjoškolskoga učenika s teškoćama čitanja i pisanja po tipu disleksije i disgrafije. Cilj ovoga kvalitativnog istraživanja je sagledati postupke koji se provode u svrhu identificiranja i uključivanja djece s teškoćama u učenju u srednjoškolsko obrazovanje, definirati probleme koji se uočavaju kod učenika s teškoćama u čitanju i pisanju tijekom učenja engleskoga jezika te utvrditi način na koji nastavnici mogu individualizirati nastavu engleskoga jezika za učenike s disleksijom i disgrafijom. Neupitno je da učenici s teškoćama, prema hrvatskom zakonodavstvu, ostvaruju pravo na primjerene programe obrazovanja i pedagoško-didaktičku prilagodbu i da postoji suradnja između nastavnika i stručnih službi, no čini se da obrazovna praksa ukazuje na to da mjesta za napredak još uvijek ima.

učenici s teškoćama u učenju ; disleksija ; disgrafija ; zakonska regulativa

nije evidentirano

engleski

Case Study: Dyslexia and Dysgraphia in English Language Teaching

nije evidentirano

pupils with learning difficulties ; dyslexia ; dysgraphia ; legal framework

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3-4

2017.

247-267

objavljeno

0350-1094

Povezanost rada

Filologija, Psihologija

Poveznice