Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke (CROSBI ID 684781)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Burazin Mišura, Arijana ; Baras, Ivo ; Kožul Blaževski, Renata Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke // Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology. Split, 2014. str. 535-545

Podaci o odgovornosti

Burazin Mišura, Arijana ; Baras, Ivo ; Kožul Blaževski, Renata

hrvatski

Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke

Matematička pismenost predstavlja ne samo poznavanje matematičkih pojmova i postupaka već i njihovu uspješnu primjenu u svakodnevnom životu. Pa ipak, za većinu studenata matematički sadržaji naučeni tijekom školovanja predstavljaju izolirano znanje. U trenutku kad studenti polože određeni matematički kolegij prestaje i svaki njihov interes za matematiku, iako prepoznavanje i primjena odgovarajućeg matematičkog modela može uvelike pomoći rješavanju nekog svakodnevnog problema. Isto tako, studenti ne uviđaju da je matematika moćno oruđe u rukama drugih znanosti bez čije upotrebe je nemoguć ozbiljniji pristup problematici. Korištenje primjera iz konteksta struke pri uvođenju ključnih matematičkih pojmova uvelike može pomoći razumijevanju samog pojma kao i prepoznavanju mogućnosti upotrebe odgovarajućeg matematičkog modela čak i u nekom drugom kontekstu. U radu je pokazano kako se studentima ovisno o tome da li studiraju tehničke ili ekonomske smjerove upotrebom prikladnih primjera mogu određeni matematički pojmovi pojasniti i približiti tako da matematiku ne doživljavaju kao znanost koja je sama sebi svrha.

matematička pismenost, učinkovito poučavanje, matematički model

nije evidentirano

engleski

Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke

nije evidentirano

matematička pismenost, učinkovito poučavanje, matematički model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

535-545.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology

Split:

978-953-7220-15-0

Podaci o skupu

International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology

predavanje

19.07.2014-21.07.2014

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Demografija, Matematika

Indeksiranost