Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Plastičnost mozga i kritična razdoblja - implikacije za učenje stranoga jezika (CROSBI ID 271629)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina Plastičnost mozga i kritična razdoblja - implikacije za učenje stranoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2018), 115-126

Podaci o odgovornosti

Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina

hrvatski

Plastičnost mozga i kritična razdoblja - implikacije za učenje stranoga jezika

U ovom se radu prikazuje važnost uloge dobi učenika na usvajanje stranoga jezika. Također se prikazuje utjecaj razvoja mozga na usvajanje jezika te se pojašnjava termin plastičnost mozga kao i termin kritično razdoblje za učenje jezika u kojem dijete bez poteškoća nauči drugi ili strani jezik te dosegne vrlo visoku razinu poznavanja jezika u sve četiri vještine. Prilikom podraživanja iz okoline dolazi do promjena na mozgu tj. do razvoja mozga te se može zaključiti da mozak zadržava plastičnost tijekom cijeloga života i ima sposobnost stvaranja novih živčanih stanica koje se umrežavaju s ostatkom mozga. Stoga mozak stalno treba poticati mentalnom aktivnošću koja povećava izglede za preživljavanje novih neurona. Učenje općenito pa tako i učenje stranoga jezika moguće je upravo kroz funkcionalne promjene u mozgu. Ove spoznaje se mogu i trebaju primijeniti na učenje stranih jezika. Nastavnici stranih jezika bi svakako trebali biti upoznati sa spoznajama o funkcioniranju mozga, kao npr. koje govorno-jezične funkcije postoje i koje je njihovo mjesto u mozgu, što je to plastičnost i zašto su važna kritična razdoblja. Ove spoznaje bi nastavnici svakako trebali implementirati u proces poučavanja te na taj način povećati svoju učinkovitost u razredu.

plastičnost mozga, kritično razdoblje za učenje jezika, implikacije za učenje stranoga jezika, učinkovito poučavanje stranoga jezika

nije evidentirano

engleski

Brain Plasticity and Critical Periods - Implications for Learning a Foreign Language

nije evidentirano

brain plasticity, critical period for learning language, implications for learning a foreign language, eff ective foreign language teaching.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1-2

2018.

115-126

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)

Poveznice