Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036070

Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata


Pokasić, Kristina; Zergollern-Miletić, Lovorka; Nemet, Borna
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vo. 21, No. 2 (2019), 539-566 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 1036070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata
(Erasmus + as an Instrument of Encouraging International Cooperation and Developing Cultural Awareness of Students)

Autori
Pokasić, Kristina ; Zergollern-Miletić, Lovorka ; Nemet, Borna

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) Vo. 21, No. 2 (2019); 539-566

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
akademska mobilnost, civilizacija, međukulturnost, međukulturno učenje
(academic mobility, civilization, interculturality, intercultural learning)

Sažetak
Cilj istraživanja opisanoga u ovome radu bio je ispitati prednosti Erasmus+ programa i promišljanja studenata o vlastitim iskustvima tijekom provedenoga vremena na Erasmus+ razmjeni studenata, s time da je težište na kulturnom aspektu. Kako bi se dokazala važnost programa Erasmus+, najprije je bilo potrebno pobliže objasniti i proučiti što je to kultura. Zatim je bilo potrebno proučiti kulturnu svjesnost i međukulturno učenje kao posljedice iskustva razmjene, i to s gledišta osoba različitih kulturnih pozadina. S tom svrhom sastavljen je upitnik koji je ispunilo 100 studenata iz 22 različite države, uključujući i Hrvatsku. Rezultati su pokazali kako su ispitanici naučili vrlo mnogo i o kulturi same države u kojoj su bili, a isto tako i o kulturi drugih sudionika programa. Najviše je ispitanika odgovorilo kako su tijekom mobilnosti osjetili razliku između vlastite i tuđe kulture i istaknuli su koristi koje će zbog spomenutoga iskustva imati u budućnosti. Prema dobivenim rezultatima možemo zaključiti kako je program Erasmus+ važan i koristan što se tiče shvaćanja i prihvaćanja tuđih kultura te da osobe koje su imale priliku sudjelovati u programu osjećaju prednosti, kako u svom osobnom razvitku tako i u povećanim mogućnostima za uspjeh u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Pokasić, Kristina; Zergollern-Miletić, Lovorka; Nemet, Borna
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vo. 21, No. 2 (2019), 539-566 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
Pokasić, K., Zergollern-Miletić, L. & Nemet, B. (2019) Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vo. 21, No. 2, 539-566.
@article{article, year = {2019}, pages = {539-566}, keywords = {akademska mobilnost, civilizacija, me\djukulturnost, me\djukulturno u\v{c}enje}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {Vo. 21, No. 2}, issn = {1848-5189}, title = {Erasmus+ kao instrument poticanja me\djunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata}, keyword = {akademska mobilnost, civilizacija, me\djukulturnost, me\djukulturno u\v{c}enje} }
@article{article, year = {2019}, pages = {539-566}, keywords = {academic mobility, civilization, interculturality, intercultural learning}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {Vo. 21, No. 2}, issn = {1848-5189}, title = {Erasmus + as an Instrument of Encouraging International Cooperation and Developing Cultural Awareness of Students}, keyword = {academic mobility, civilization, interculturality, intercultural learning} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font