Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos kazališne publike prema medijima (CROSBI ID 684745)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Brgles, Miriam Mary Odnos kazališne publike prema medijima // Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura – europski realiteti Osijek, Hrvatska, 04.05.2017-06.05.2017

Podaci o odgovornosti

Brgles, Miriam Mary

hrvatski

Odnos kazališne publike prema medijima

U izlaganju se predstavljaju rezultati istraživanja odnosa kazališne publike prema medijima. Digitalno doba donijelo je velike promjene te raste broj publike koji koristi nove medije kako bi se informirao o zbivanjima u kazalištu, a raste i broj kupljenih ulaznica putem interneta. Mijenjaju se kanali i načini komunikacije, raste mogućnost direktnog i diskretnog komuniciranja kazališne publike s kazalištem. Na društvenim mrežama publika ima mogućnost i anonimno komunicirati, ostavljati komentare (pohvale i kritike), ocijenjivati produkciju i razgovarati s umjetnicima (chat).

publika, mediji, kazalište, novi mediji, digitalno doba

nije evidentirano

engleski

Attitudes of the theatre audience towards media

nije evidentirano

audience, media, theatre, new media, digital age

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura – europski realiteti

predavanje

04.05.2017-06.05.2017

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija