Odnos kazališne publike prema medijima (CROSBI ID 684745)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Brgles, Miriam Mary
hrvatski
Odnos kazališne publike prema medijima
U izlaganju se predstavljaju rezultati istraživanja odnosa kazališne publike prema medijima. Digitalno doba donijelo je velike promjene te raste broj publike koji koristi nove medije kako bi se informirao o zbivanjima u kazalištu, a raste i broj kupljenih ulaznica putem interneta. Mijenjaju se kanali i načini komunikacije, raste mogućnost direktnog i diskretnog komuniciranja kazališne publike s kazalištem. Na društvenim mrežama publika ima mogućnost i anonimno komunicirati, ostavljati komentare (pohvale i kritike), ocijenjivati produkciju i razgovarati s umjetnicima (chat).
publika, mediji, kazalište, novi mediji, digitalno doba
nije evidentirano
engleski
Attitudes of the theatre audience towards media
nije evidentirano
audience, media, theatre, new media, digital age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura – europski realiteti
predavanje
04.05.2017-06.05.2017
Osijek, Hrvatska