Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035857

Metodički pristupi nastavi


Borić, Edita; Borić Letica, Ivana
Metodički pristupi nastavi, Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019 (Sveučilišni udžbenik)


CROSBI ID: 1035857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristupi nastavi
(Methodical approach to teaching)

Autori
Borić, Edita ; Borić Letica, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, strucna

Izdavač
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Grad
Osijek

Godina
2019

Stranica
274

ISBN
978-953-6965-81-6

Ključne riječi
metodika, nastava, vrednovanje, učitelj, učenik
(methodology, teaching, evaluation, teacher, student)

Sažetak
Suvremeni pristup nastavi pretpostavlja razvoj osnovnoškolske, srednjoškolske, visokoškolske didaktike i metodike u cilju osposobljavanja mladih učitelja, nastavnika i asistenata . Obrazovno okružje smješteno u postojeći pedagoško-psihološko-didaktičko-metodički okvir potiče uspješno poučavanje te omogućuje savladavanje dijelova sustava za upravljanje učenjem i znanjem unutar kvalitetnog vođenja nastavnog procesa. Osposobljavanje i usavršavanje osnovnoškolskih, srednjoškolskih i visokoškolskih učitelja/nastavnika/učiteljica/nastavnica je jedan od bitnih čimbenika postizanja kvalitete obrazovanja uopće. Suvremeni nastavnik treba biti inicijator promjena, profesionalac koji će raditi kvalitetno u skladu s ciljevima i standardima pa je sustavno stručno usavršavanje prioritet u procesu odgoja i obrazovanja. Nastavnikova temeljna stručna znanja su neupitna, no upitno je kako uspješno voditi proces poučavanja. Kreativno i kritičko mišljenje može se bolje razvijati ako se pojedinci osjećaju opušteno, ne bojeći se kritike i vrednovanja, već suprotstavljanje ideja doživljavaju kao izazov i zajedničko usavršavanje. Osnovni je preduvjet razvijanju takvih programa, prema mišljenju znanstvenika, primjereno akademsko ozračje te kultura koja potiče i kontinuirano provodi usavršavanje kvalitete nastave. Vodeće načelo u cjelokupnom kontekstu učenja i usvajanja znanja se zasniva na cjeloživotnom učenju što podrazumijeva stjecanje znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive tijekom života. Ovaj udžbenik je namijenjen svima koji sudjeluju u odgojno- obrazovnom procesu kao pomoć u ostvarivanju didaktičko - metodičkih nastavnih umijeća. Također, na fakultetima i sveučilišnim odjelima u nastavu ulaze asistenti koji su na matičnim fakultetima osposobljeni za različita znanstvena područja, ali nisu osposobljeni za područja pedagogije, psihologije, didaktike i metodike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Borić, Edita; Borić Letica, Ivana
Metodički pristupi nastavi, Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019 (Sveučilišni udžbenik)
Borić, E. & Borić Letica, I. (2019) Metodički pristupi nastavi. Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti.
@book{book, year = {2019}, pages = {274}, keywords = {methodology, teaching, evaluation, teacher, student}, isbn = {978-953-6965-81-6}, title = {Methodical approach to teaching}, keyword = {methodology, teaching, evaluation, teacher, student}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek} }