Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički pristupi nastavi (CROSBI ID 18469)

Autorska knjiga | udžbenik | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Borić Letica, Ivana Metodički pristupi nastavi. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Borić Letica, Ivana

hrvatski

Metodički pristupi nastavi

Suvremeni pristup nastavi pretpostavlja razvoj osnovnoškolske, srednjoškolske, visokoškolske didaktike i metodike u cilju osposobljavanja mladih učitelja, nastavnika i asistenata . Obrazovno okružje smješteno u postojeći pedagoško-psihološko-didaktičko-metodički okvir potiče uspješno poučavanje te omogućuje savladavanje dijelova sustava za upravljanje učenjem i znanjem unutar kvalitetnog vođenja nastavnog procesa. Osposobljavanje i usavršavanje osnovnoškolskih, srednjoškolskih i visokoškolskih učitelja/nastavnika/učiteljica/nastavnica je jedan od bitnih čimbenika postizanja kvalitete obrazovanja uopće. Suvremeni nastavnik treba biti inicijator promjena, profesionalac koji će raditi kvalitetno u skladu s ciljevima i standardima pa je sustavno stručno usavršavanje prioritet u procesu odgoja i obrazovanja. Nastavnikova temeljna stručna znanja su neupitna, no upitno je kako uspješno voditi proces poučavanja. Kreativno i kritičko mišljenje može se bolje razvijati ako se pojedinci osjećaju opušteno, ne bojeći se kritike i vrednovanja, već suprotstavljanje ideja doživljavaju kao izazov i zajedničko usavršavanje. Osnovni je preduvjet razvijanju takvih programa, prema mišljenju znanstvenika, primjereno akademsko ozračje te kultura koja potiče i kontinuirano provodi usavršavanje kvalitete nastave. Vodeće načelo u cjelokupnom kontekstu učenja i usvajanja znanja se zasniva na cjeloživotnom učenju što podrazumijeva stjecanje znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive tijekom života. Ovaj udžbenik je namijenjen svima koji sudjeluju u odgojno- obrazovnom procesu kao pomoć u ostvarivanju didaktičko - metodičkih nastavnih umijeća. Također, na fakultetima i sveučilišnim odjelima u nastavu ulaze asistenti koji su na matičnim fakultetima osposobljeni za različita znanstvena područja, ali nisu osposobljeni za područja pedagogije, psihologije, didaktike i metodike.

metodika, nastava, vrednovanje, učitelj, učenik

nije evidentirano

engleski

Methodical approach to teaching

nije evidentirano

methodology, teaching, evaluation, teacher, student

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2019.

978-953-6965-81-6

274

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija