Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103552

The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar


Vidaković, Josip
The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar

Autori
Vidaković, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2002, 255-255

Skup
Communication and Public Relations

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 01.-06.09.2002

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću
(public relations)

Sažetak
The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128999

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Vidaković (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vidaković, Josip
The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar // Media, Culture and Public Relations / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vidaković, J. (2002) The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar. U: Plenković, M. (ur.)Media, Culture and Public Relations.
@article{article, author = {Vidakovi\'{c}, J.}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2002}, pages = {255-255}, keywords = {public relations}, title = {The Role of the Communication Studies (Public Relations) in the Re-established University of Zadar}, keyword = {public relations}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }