Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekolosko osvijesteni potrosaci - izvor poduzetnickih prilika u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 271480)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Širola, Davor ; Čavlin, Natalija Ekolosko osvijesteni potrosaci - izvor poduzetnickih prilika u Republici Hrvatskoj // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 9 (2019), 2; 47-62

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor ; Čavlin, Natalija

hrvatski

Ekolosko osvijesteni potrosaci - izvor poduzetnickih prilika u Republici Hrvatskoj

U sve ugroženijem prirodnom okruženju, ekološki osviješteni potrošači postaju iznimno važni kako za očuvanje i održivost okoliša, tako i za jačanje sklonosti ka zdravom načinu života, ali i potrošnje zelenih proizvoda i usluga. Kroz empirijsko istraživanje komponenti teorije planiranog ponašanja u sklopu ovog rada, utvrđena je razina ekološke osviještenosti ispitanika, kao i da su stavovi o očuvanju okoliša i vlastitog zdravlja, znanje i svijest o potrebi očuvanja okoliša, te životni stil statistički značajni prediktori kupovnih i životnih namjera, a posredno i ekoloških ponašanja. Također, utvrđena je veća zabrinutost starijeg dijela ispitanika i žena za ekološka pitanja. Komparacijom sa sličnim domaćim i svjetskim istraživanjima, utvrđen je značajno niži udjel LOHAS segmenta, odnosno prevladavajući udjel djelomično ekološki osviještenih ispitanika što upućuje na skromniji potencijal domaćeg tržišta za prihvaćanje zelenih proizvoda, usluga, kao i razvoj poduzetničkih projekata u tom području.

ekološki potrošači ; segmentacija potrošača ; teorija planiranog ponašanja

nije evidentirano

engleski

PRO-ENVIRONMENTAL CONSUMERS – POSSIBLE SOURCE OF ENTREPRENEURIAL OPPORTUNITIES IN CROATIA

nije evidentirano

Pro-Environmental Consumers ; Customer Segmentation ; Theory of Planned Behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2019.

47-62

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice