Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj (CROSBI ID 271477)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Širola, Davor ; Rosandić, Anabela Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 223-238. doi: 10.31784/zvr.7.1.16

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor ; Rosandić, Anabela

hrvatski

Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj

Posljednjih godina globalne promjene koje se događaju u okolini i u društvu dovode do sve veće svijesti pojedinaca o potrebi očuvanja okoliša, a time i očuvanja vlastite kvalitete života. Povećanjem ekološke svijesti dolazi do stvaranja novog segmenta potrošača, tzv. zelenih potrošača, koji se zalažu za proizvode koji nemaju negativne utjecaje na okolinu u kojoj živimo. Nastankom zelenih potrošača stvaraju se i oblikuju aktivnosti koje se mogu nazvati zelenim marketingom, što podrazumijeva proizvode koji uzimaju u obzir njihov utjecaj na okoliš i društvo. Empirijsko istraživanje u sklopu rada provedeno je primjenom teorije planiranog ponašanja s ciljem utvrđivanja varijabli koje predstavljaju prediktore spremnosti na kupnju i uporabu ekoloških proizvoda i usluga prvenstveno u mlađe populacije. Rezultati istraživanja upućuju da su stavovi zabrinutosti za okoliš, znanje o tematici ekologije i svijest o važnosti očuvanja okoliša statistički značajno povezani s namjerama kupnje i uporabe ekoloških proizvoda i usluga, dok subjektivne norme nemaju statistički značajnu povezanost. Veća zabrinutost za okoliš utvrđena je kod žena te kod starijeg dijela ispitanika.

zeleni marketing ; okoliš ; teorija planiranog ponašanja

nije evidentirano

engleski

GREEN MARKETING ACCEPTANCE AMONG YOUNG CROATIAN CONSUMERS

nije evidentirano

green marketing ; environment ; theory of planned behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2019.

223-238

objavljeno

1848-1299

1849-1723

10.31784/zvr.7.1.16

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice