Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo (CROSBI ID 684476)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Plazibat, Ivana ; Vojvodić, Katija
hrvatski
Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo
Problematika upravljanja prostorom u trgovini na malo i potreba za njegovim kvalitetnim upravljanjem javlja se zbog rastućeg broja kategorija proizvoda u odnosu na ograničeni prostor za izlaganje proizvoda. Suočavanje s prostornim ograničenjem posebice je aktualno za tradicionalne maloprodavače, a odluke o upravljanju prostorom postaju od presudne važnosti za postizanje prednosti u suvremenom konkurentskom okruženju. Kvalitetno upravljanje prostorom, kao ograničenim resursom, posljedično utječe na jačanje odnosa između prodavatelja i kupaca, povećanje zadovoljstva kupaca te ostvarivanje boljih prodajnih rezultata. U suvremenim je maloprodajnim uvjetima nezaobilazna uloga informacijske tehnologije u kontekstu upravljanja prostorom trgovine na malo, pri čemu se poseban naglasak stavlja na izradu planograma te praćenje usklađenosti planograma na razini prodavaonice. Sofisticirani sustavi koje se koriste za planiranje i upravljanje prostorom pridonose povećanju produktivnosti prodajnog prostora, unaprjeđenju vizualnog izlaganja proizvoda i jačanju korporativnog identiteta. Temeljni je cilj ovoga rada determinirati ulogu tehnologije u okviru koncepta upravljanja prostorom u trgovini na malo te obrazložiti cjelokupni proces upravljanja prostorom trgovine na malo. U tom će se kontekstu dati osvrt na rezultate provedenih empirijskih istraživanja te će se istaknuti najvažnija pitanja kao i praktične implikacije ovog koncepta suvremenog trgovinskog poslovanja.
upravljanje prostorom, proces upravljanja prostorom, informacijska tehnologija, trgovina na malo
nije evidentirano
engleski
The role of technology in the retail space management
nije evidentirano
space management, information technology, retail
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-199.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Perspektive trgovine 2014.: Ljudi tehnologija, znanje
predavanje
19.11.2014-20.11.2014
Zagreb, Hrvatska