Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo (CROSBI ID 684476)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Plazibat, Ivana ; Vojvodić, Katija Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo. 2014. str. 185-199

Podaci o odgovornosti

Plazibat, Ivana ; Vojvodić, Katija

hrvatski

Uloga tehnologije u upravljanju prostorom trgovine na malo

Problematika upravljanja prostorom u trgovini na malo i potreba za njegovim kvalitetnim upravljanjem javlja se zbog rastućeg broja kategorija proizvoda u odnosu na ograničeni prostor za izlaganje proizvoda. Suočavanje s prostornim ograničenjem posebice je aktualno za tradicionalne maloprodavače, a odluke o upravljanju prostorom postaju od presudne važnosti za postizanje prednosti u suvremenom konkurentskom okruženju. Kvalitetno upravljanje prostorom, kao ograničenim resursom, posljedično utječe na jačanje odnosa između prodavatelja i kupaca, povećanje zadovoljstva kupaca te ostvarivanje boljih prodajnih rezultata. U suvremenim je maloprodajnim uvjetima nezaobilazna uloga informacijske tehnologije u kontekstu upravljanja prostorom trgovine na malo, pri čemu se poseban naglasak stavlja na izradu planograma te praćenje usklađenosti planograma na razini prodavaonice. Sofisticirani sustavi koje se koriste za planiranje i upravljanje prostorom pridonose povećanju produktivnosti prodajnog prostora, unaprjeđenju vizualnog izlaganja proizvoda i jačanju korporativnog identiteta. Temeljni je cilj ovoga rada determinirati ulogu tehnologije u okviru koncepta upravljanja prostorom u trgovini na malo te obrazložiti cjelokupni proces upravljanja prostorom trgovine na malo. U tom će se kontekstu dati osvrt na rezultate provedenih empirijskih istraživanja te će se istaknuti najvažnija pitanja kao i praktične implikacije ovog koncepta suvremenog trgovinskog poslovanja.

upravljanje prostorom, proces upravljanja prostorom, informacijska tehnologija, trgovina na malo

nije evidentirano

engleski

The role of technology in the retail space management

nije evidentirano

space management, information technology, retail

nije evidentirano

Podaci o prilogu

185-199.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Perspektive trgovine 2014.: Ljudi tehnologija, znanje

predavanje

19.11.2014-20.11.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano