Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metaforički jezik u filozofiji brendiranja (CROSBI ID 271432)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Hocenski Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik, 23 (2010), 2; 483-492

Podaci o odgovornosti

Hocenski Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka

hrvatski

Metaforički jezik u filozofiji brendiranja

U radu autorice analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi Lovemarks – The Future Beyond Brands autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup ovom fenomenu ukazuje na to kako korištenjem univerzalne, temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama nova ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobra priča, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitovi i ikoničnost, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast). Lovemark koji, prema Robertsu „ … dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…“ je stvoren i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta. U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika je usmjerena na metafore ljubavi koje utječu na pomak i promjene u jeziku brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark). Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark i lovemark.

bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metaforički jezik, brand, trgovačka marka, trustmark, lovemark

nije evidentirano

engleski

Metaphorical Language in Branding Philosophy

nije evidentirano

timeless emotion, universal metaphor, business culture, branding philosophy, trademark, lovemark

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2010.

483-492

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija, Filologija

Indeksiranost