Metaforički jezik u filozofiji brendiranja (CROSBI ID 271432)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hocenski Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka
hrvatski
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
U radu autorice analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi Lovemarks – The Future Beyond Brands autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup ovom fenomenu ukazuje na to kako korištenjem univerzalne, temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama nova ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobra priča, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitovi i ikoničnost, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast). Lovemark koji, prema Robertsu „ … dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…“ je stvoren i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta. U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika je usmjerena na metafore ljubavi koje utječu na pomak i promjene u jeziku brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark). Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark i lovemark.
bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metaforički jezik, brand, trgovačka marka, trustmark, lovemark
nije evidentirano
engleski
Metaphorical Language in Branding Philosophy
nije evidentirano
timeless emotion, universal metaphor, business culture, branding philosophy, trademark, lovemark
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Filologija