Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca (CROSBI ID 271337)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca // Računovodstvo, revizija i financije, XXX (2020), 2; 171-174

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca

Raste popularnost maloprodaje robe preko više kanala, kao što su prodavaonice, web-shopovi, mobilne aplikacije i društvene mreže. Kupci nerijetko posjećuju prodavaonice kako bi se uvjerili u proizvod i prikupili informacije, a onda odluče taj proizvod kupiti preko web shopa ili nekog drugog kanala. Za tu praksu koristi se pojam showrooming. Showrooming je postao ozbiljan problem za menadžment jer se u prodavaonici iskorištavaju resursi i stvaraju troškovi, a nema prodaje i marže. Prodavaonici se u tim slučajevima gubi uloga i ona postaje samo prostor za izlaganje, a ne i za prodaju. To posebno podriva i profitabilnost trgovca ako se kupovina obavi na konkurentskom web shopu. U radu će se objasniti zašto nastaje showrooming i kakve efekte ima na trgovce.

showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop

nije evidentirano

engleski

How showrooming has effect on financial result of retailers

nije evidentirano

showrooming, webrooming, retailing, web shop

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXX (2)

2020.

171-174

objavljeno

0353-8087

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice