Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca (CROSBI ID 271337)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca
Raste popularnost maloprodaje robe preko više kanala, kao što su prodavaonice, web-shopovi, mobilne aplikacije i društvene mreže. Kupci nerijetko posjećuju prodavaonice kako bi se uvjerili u proizvod i prikupili informacije, a onda odluče taj proizvod kupiti preko web shopa ili nekog drugog kanala. Za tu praksu koristi se pojam showrooming. Showrooming je postao ozbiljan problem za menadžment jer se u prodavaonici iskorištavaju resursi i stvaraju troškovi, a nema prodaje i marže. Prodavaonici se u tim slučajevima gubi uloga i ona postaje samo prostor za izlaganje, a ne i za prodaju. To posebno podriva i profitabilnost trgovca ako se kupovina obavi na konkurentskom web shopu. U radu će se objasniti zašto nastaje showrooming i kakve efekte ima na trgovce.
showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop
nije evidentirano
engleski
How showrooming has effect on financial result of retailers
nije evidentirano
showrooming, webrooming, retailing, web shop
nije evidentirano