Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice i ishodi angažiranosti u studiju (CROSBI ID 271289)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Černja Rajter, Iva ; Galić, Zvonimir ; Kuzman, Ivana ; Šverko, Iva Odrednice i ishodi angažiranosti u studiju // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28 (2019), 4; 607-625. doi: 10.5559/di.28.4.03

Podaci o odgovornosti

Černja Rajter, Iva ; Galić, Zvonimir ; Kuzman, Ivana ; Šverko, Iva

hrvatski

Odrednice i ishodi angažiranosti u studiju

Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti moguće odrednice i ishode angažiranosti u studiju, odnosno pozitivnoga stanja što ga karakteriziraju energičnost, predanost i zadubljenost u radu. Kao središnju mjeru uzeli smo Utrecht- skalu angažiranosti u studiju. U okviru prvoga istraživačkog problema, u kontekstu Modela radnih zahtjeva i resursa, ispitivali smo odrednice angažiranosti u studiju: temeljne samoevaluacije i sklad interesa pojedinca i studijske okoline (kongruentnost iskazana Iachanovim M-indeksom). U okviru drugoga problema ispitivali smo ulogu angažiranosti u studiju za objašnjenje uspješnosti u studiju. Sudionici istraživanja bili su studenti sa šest fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (N = 380). Rezultati su pokazali da kongruentnost i temeljne samoevaluacije predviđaju angažiranost u studiju, pri čemu su temeljne samoevaluacije determinanta svih aspekata angažiranosti u studiju, dok je doprinos kongruentnosti povrh temeljnih samoevaluacija prisutan samo kod predanosti i ukupne angažiranosti. Uspjeh u studiju uspješno se može predvidjeti na temelju spola, dobi, temeljnih samoevaluacija i studentske angažiranosti, no ne i kongruentnosti. Angažiranost u studiju objasnila je dodatni udio uspješnosti u studiju povrh spola, dobi i temeljnih samoevaluacija.

angažiranost u studiju ; kongruentnost ; Model radnih zahtjeva i resursa ; temeljne samoevaluacije ; uspjeh u studiju

nije evidentirano

engleski

Antecedents and Outcomes of Students' Engagement

nije evidentirano

students' engagement, congruence, Job Demands- -Resources Model, core self-evaluations, academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (4)

2019.

607-625

objavljeno

1330-0288

1848-6096

10.5559/di.28.4.03

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost