Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Preferencije vinskih turista i zadovoljstvo ponudom vinskog turizma u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji (CROSBI ID 271268)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Mesić, Željka ; Lončar, Matea ; Tomić Maksan, Marina Preferencije vinskih turista i zadovoljstvo ponudom vinskog turizma u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji // Agroeconomia Croatica, 9 (2019), 1; 113-123

Podaci o odgovornosti

Mesić, Željka ; Lončar, Matea ; Tomić Maksan, Marina

hrvatski

Preferencije vinskih turista i zadovoljstvo ponudom vinskog turizma u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji

Cilj rada bio je utvrditi zadovoljstvo vinskih turista ponudom vinskog turizma na području Zagrebačke županije i Grada Zagreba te utvrditi njihove preferencije i motive za sudjelovanje u vinskom turizmu. Osobno anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 100 posjetitelja vinskog turizma. Rezultati istraživanja pokazali su da od proizvoda vinskog turizma, ispitanici najčešće posjećuju vinske ceste i vinarije, zatim vinograde i vinske manifestacije, dok ih najmanje posjećuje vinske festivale. Najposjećenija je Plešivička vinska cesta, od vinskih festivala "VINOcom", a od vinskih manifestacija Martinje i Vincekovo. Za većinu posjetitelja najvažniji motivi za posjet vinskim cestama i vinarijama su kušanje vina i druženje s partnerom/icom, prijateljima i/ili s obitelji. Ispitanici su relativno zadovoljni ukupnom ponudom vinskog turizma, pri čemu su najzadovoljniji ponudom vinarija, a najmanje zadovoljni brojem organiziranih posjeta vinogradima. Na učestaliju posjetu vinskom turizmu ispitanike bi mogla potaknuti bolja ponuda lokalnih eno-gastro specijaliteta, bolja promocija vinskih cesta, vinskih manifestacija i festivala, povoljnije cijene, više informacija o ponudi te organizirane ture i obilasci vinskih cesta i vinograda. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu za izradu inovativnih marketinških strategija za sve sudionike vinskog turizma.

vinski turizam, preferencije, motivi, zadovoljstvo ponudom

nije evidentirano

engleski

Wine tourists preferences and satisfaction with the wine tourism offer in the City of Zagreb and Zagreb County

nije evidentirano

wine tourism, preferences, motives, wine tourism offer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2019.

113-123

objavljeno

1333-2422

Povezanost rada

Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)