Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vizualna i auditivna obrada i čitanje (CROSBI ID 487712)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Vancaš, Mirjana ; Ivšac, Jasmina Vizualna i auditivna obrada i čitanje // Sažeci radova. Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002. str. 89-x

Podaci o odgovornosti

Vancaš, Mirjana ; Ivšac, Jasmina

hrvatski

Vizualna i auditivna obrada i čitanje

Brojnost procesa uključenih u čitanje uvjetovala je usmjeravanje istraživanja k određenju temeljne obrade koja bi se mogla odrediti kao nositelj akta čitanja, a onda kao i uzrok problema i poremećaja. Istraživački trendovi najprije su bili usmjereni na područje vizualne percepcije i obrade, a zatim na auditivno fukcioniranje, i to kao osnovu jezične obrade. Objedinjavanjem rezultata ovih istraživanja proizašle su teorije o važnosti intersenzorne integracije za čitanje te nove pretpostavke o brzoj vremenskoj obradi kao mehanizmu odgovornom za uspjeh u čitanju. Uzimajući u obzir spomenute spoznaje svrha je našeg istraživanja izdvojiti obilježja odnosa brzine vizualne i auditivne obrade uz pomoć, za tu namjenu, posebno konstruiranoga uređaja (Gogić, 1999) i njihove relacije s vještinom čitanja. Kvalitativna raščlamba podataka usmjerit će se na ispitanike s najlošijim rezultatima, a na osnovu pretpostavke o postojanju nedostataka vizualne i auditivne obrade, odnosno vremenske obrade kod loših čitača.

uzroci problema u čitanju; vremenska obrada

nije evidentirano

engleski

Visual and Auditive Processing in Relation to Reading

nije evidentirano

causes of problems with reading; temporal processing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci radova

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

XIII: dani psihologije u Zadru

predavanje

23.05.2002-25.05.2002

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija