Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu (CROSBI ID 487694)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cerović, Zdenko
hrvatski
Strateški management ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu
Struktura ponude jela u hrvatskom ugostiteljstvu ne prati strukturu potražnje turista za ispunjenjem motiva i potreba za jelom. Preveliki obim jela koja često po svojim svojstvima ponude ne prate trendove potreba modernih turista. Povećanje turističke potrošnje vezano je uz ispunjenje potreba turista za zadovoljenje njihovih potreba u zadovoljenju motiva jela. U radu se želi istražiti važnost strukture ponude jela koja su dio ukupne turističke potrošnje. Predmet istraživanja je ponuda jela u hrvatskim restoranima. Strateški management u odabiru strukture ponude jela istražen je kvalitativnim i kvantitativnim metodama. Kvantitativnim metodama "multiple korela-cije" istražna je struktura turističke potrošnje i posebni segment ponude jela u strukturi turističke potrošnje. Primijenjen je sustav kvalitativne (portfolio) analize u sagledavanju potrebnih promjena strukture jela u ponudi. U zaključku dan je prijedlog mogućih strateških odluka u kreiranju novih ponuda jela u turističkoj ponudi Republike Hrvatske.
strateški management; ponuda jela; turistička potrošnja
nije evidentirano
engleski
Strategic management of the food and beverage offerin the hotel industry of Croatia
nije evidentirano
food and beverage offer; strategic management; tourist consumption
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-208.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
Meler, Marcel
Osijek:
953-6073-69-2
Podaci o skupu
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
predavanje
07.06.2002-08.06.2002
Osijek, Hrvatska