Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1032958

Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju


Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju, Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža, 2019 (Urednička knjiga)


Naslov
Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju
(Teachers and head teachers as the agents of change in their own educational contexts: action research on new technologies as a challenge, stimulation and support to learning and teaching.)

Urednik/ci
Bilić Meštrić, Klara ; Mudrinić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, urednička knjiga, znanstvena

Izdavač
Hrvatska akademska i istraživačka mreža

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
151

ISBN
978-953-6802-45-6

Ključne riječi
Akcijska istraživanja ; digitalna kompetencija ; nastava ; obrazovanje
(Action research ; digital competence ; teaching ; education)

Sažetak
U ovoj su knjizi predstavljeni radovi nastali kroz projekt Škole 2.0 kroz čije su aktivnosti nastavnice i ravnatelj osnovnih škola razvijali i podizali razinu svoje digitalne kompetencije i, neposredno, onu svojih učenika u cilju jačanja razvoja kompetencija građana kao aktivnih dionika u obrazovanju. Svrha je knjige pokazati kako digitalno kompetentni nastavnici i ravnatelji mogu djelovati kao ključni čimbenici u procesu reforme i razvoja društva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Klara Bilić Meštrić, (317640)