Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju (CROSBI ID 18427)
Urednička knjiga | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilić Meštrić, Klara ; Mudrinić, Aleksandra
hrvatski
Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju
U ovoj su knjizi predstavljeni radovi nastali kroz projekt Škole 2.0 kroz čije su aktivnosti nastavnice i ravnatelj osnovnih škola razvijali i podizali razinu svoje digitalne kompetencije i, neposredno, onu svojih učenika u cilju jačanja razvoja kompetencija građana kao aktivnih dionika u obrazovanju. Svrha je knjige pokazati kako digitalno kompetentni nastavnici i ravnatelji mogu djelovati kao ključni čimbenici u procesu reforme i razvoja društva u cjelini.
akcijska istraživanja ; digitalna kompetencija ; nastava ; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Teachers and head teachers as the agents of change in their own educational contexts: action research on new technologies as a challenge, stimulation and support to learning and teaching.
nije evidentirano
action research ; digital competence ; teaching ; education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
2019.
978-953-6802-45-6
151
objavljeno