Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi (CROSBI ID 683837)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Licul, Nina ; Linardić, Letricija Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi // Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića / Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines (ur.). Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 447-462

Podaci o odgovornosti

Licul, Nina ; Linardić, Letricija

hrvatski

Stavovi učitelja i nastavnika o potrebnim kompetencijama i programima umjetničkog obrazovanja za rad u nastavi

Kompetencijski modeli učestala su tema u području svih obrazovnih razina u proteklih nekoliko godina. Nameće se pitanje važnosti pojedinih kompetencija u umjetničkom obrazovanju proizašlih iz neposrednih iskustava učitelja i nastavnika. Cilj ovog istra-živanja bio je utvrditi stavove učitelja likovne kulture u osnovnim i nastavnika likovne umjetnosti i likovne skupine predmeta u srednjim školama, sa svrhom poboljšanja kva-litete nastave na studijskim programima likovne pedagogije i usklađivanja programa s potrebama na tržištu rada. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova učitelja i nastavnika o kompetencijama za rad u nastavi, o potrebi za dodatnim pedagoškim i umjetničkim obrazovanjem te o potrebi za obrazovanjem studenata iz različitih umjet-ničkih područja. U istraživanju je sudjelovao 41 učitelj likovne kulture i nastavnik likovne umjetnosti, odnosno vizualne umjetnosti i dizajna, iz Primorsko-goranske, Ličko-senjske i Istarske županije. Rezultati su pokazali visoku percepciju važnosti op-ćih, specifičnih i kompetencija za razvoj kreativnosti. Također su pokazali da postoji najveća potreba za dodatnim obrazovanjem za rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama te za primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Od umjetnič-kih područja, najveća potreba postoji za dodatnim obrazovanjem u novim medijima, internetu, web-dizajnu, grafičkom dizajnu i produkt-dizajnu. Dobiveni indikatori, uz razlike između mišljenja učitelja i nastavnika, te nastavnika likovne umjetnosti i ostalih predmeta iz umjetničkog područja, služit će kao smjernice za unapređivanje studijskih programa i razvoja kulture kvalitete.

likovna pedagogija, kompetencije, kompetencije za razvoj kre-ativnosti, specifične kompetencije, umjetnička područja, kultura kvalitete

nije evidentirano

engleski

ART TEACHERS’ VIEWPOINTS ON COMPETENCES AND ART EDUCATION PROGRAMMES REQUIRED IN ART TEACHING

nije evidentirano

art education, competences, competences for creativity develop-ment, specific competences, areas of art, culture of quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

447-462.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Učitelj između tradicije i suvremenosti - 6. Dani Šime i Ante Starčevića

Vrcić-Mataija, Sanja ; Kalanjoš Citković, Ines

Gospić: Sveučilište u Zadru

978-953-331-325-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija