Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA (CROSBI ID 431046)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelić, Bernarda BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA / Glogar, Martinia (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jelić, Bernarda

Glogar, Martinia

hrvatski

BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEĐU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA

U diplomskom radu je istražen utjecaj boje kao komunikacijskog medija između proizvođača i potrošača. U prvom dijelu teorijskog pregleda istražen je utjecaj boje, njena psihologija i utjecaji boja na ljude, tipovi boja prilagođeni mediju i sustavi miješanja boje, odnos plohe i boje i teorija sustava boja. Višestruko značenje boja i njena primjena, što u svakodnevnom životu, što u profesionalnom svijetu je gotovo neograničeno. Boja je finalni kvalitativni segment kojima ljudsko oko percipira kvalitetu objekata u svojoj okolini. Objekti modificiraju svjetlo tako da bojila ili pigmenti u obojenim predmetima selektivno apsorbiraju pojedine valne dužine upadnog svjetla dok ostale reflektiraju ili transmitiraju. Dominantnu valnu dužinu iz reflektiranog dijela svjetla, čovjekov vizualni aparat definira kao boju. Iz istog proizlazi da svaka boja u vidljivom dijelu spektra, koju čovjek percipira, obzirom na frekvenciju pripadajuće valne dužine, ima i svoju specifičnu energiju. Postupci dizajniranja i oglašavanja proizvoda u marketingu temelje se na teoriji i psihologiji boje. U diplomskome radu su stoga prikazane osnovne marketinških postupaka oglašavanja, razvoj vizualnog identiteta proizvoda, a potom su objašnjeni mediji putem kojih se određeni proizvod reklamira i plasira na tržište kako bi bio primamljiviji potrošačima što različitijih dobnih skupina i interesa. U današnje suvremeno doba gotovo sve što nas okružuje u našoj okolini ima potencijal postati medij za oglašavanje, od sada već klasičnih medija poput novina, časopisa, radio, TV i web oglašavanja, preko plakata različitih dimenzija, billboard plakata, video wallova i plazmi, do društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram, Google Adwards, Youtube, itd.). ]. Internet je kao najveća svjetska računalna mreža postao jedan od najvažnijih masovnih medija za oglašavanje i promijenio je način poslovanja kao svima dostupan komunikacijski kanal za prijenos poruka između oglašivača i potrošača. Izbor medija je jedna od najvažnijih zadaća u procesu oglašavanja kako bi se u konačnici unaprijedila prodaja kroz dva strateška segmenta: krajnje potrošače i trgovce.

Boja u marketingu, boja u multimediji, boja u komunikaciji

nije evidentirano

engleski

COLORS AS A COMMUNICATION MEDIA BETWEEN MANUFACTURERS AND CONSUMERS

nije evidentirano

Colour in marketing, colour in multimedia, colour in communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Tekstilna tehnologija