Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika (CROSBI ID 683623)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jajić Novogradec, Marina Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika // Međunarodni znanstveni skup ZFD 8. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 124-124

Podaci o odgovornosti

Jajić Novogradec, Marina

hrvatski

Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika

U radu se analizira samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika na diplomskom studiju nastavničkog smjera. Ispitivanje je obuhvatilo studente češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika, koji su ispunjavali jedan dio refleksijskog instrumenta Europskog portfolija za obrazovanje nastavnika jezika (EPONAJ). Jedan od glavnih ciljeva EPONAJ-a je potaknuti studente, tj. buduće nastavnike stranih jezika, na razmišljanje o kompetencijama čijem stjecanju nastavnik treba težiti, kao i o pozadinskom znanju koje obuhvaća te kompetencije, a isto tako olakšati samovrednovanje razvoja nastavničkih kompetencija (Vijeće Europe, 2007). Rezultati su pokazali snažnu ulogu refleksijskog pristupa studenata u njihovom određenju kompetencija, potrebnih u nastavi. Prema tome, osviještenost budućih nastavnika stranoga jezika o važnosti osobne refleksije i određenja nastavničkih kompetencija na kraju njihova obrazovanja, može im pomoći i u boljem kreiranju različitih segmenata nastavnog procesa.

EPONAJ ; nastavničke kompetencije ; hrvatski studenti češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika ; samovrednovanje

nije evidentirano

engleski

Teacher competences self-assessment of Croatian students of Slavic as foreign languages

nije evidentirano

EPOSTL ; teacher competences ; Croatian students of Czech, Russian, Slovak and Ukrainian ; self-assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

124-124.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni skup ZFD 8

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953-331-259-0

Podaci o skupu

Zadarski filološki dani 8

predavanje

01.01.2019-01.01.2019

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija