Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika (CROSBI ID 683623)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika
U radu se analizira samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika na diplomskom studiju nastavničkog smjera. Ispitivanje je obuhvatilo studente češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika, koji su ispunjavali jedan dio refleksijskog instrumenta Europskog portfolija za obrazovanje nastavnika jezika (EPONAJ). Jedan od glavnih ciljeva EPONAJ-a je potaknuti studente, tj. buduće nastavnike stranih jezika, na razmišljanje o kompetencijama čijem stjecanju nastavnik treba težiti, kao i o pozadinskom znanju koje obuhvaća te kompetencije, a isto tako olakšati samovrednovanje razvoja nastavničkih kompetencija (Vijeće Europe, 2007). Rezultati su pokazali snažnu ulogu refleksijskog pristupa studenata u njihovom određenju kompetencija, potrebnih u nastavi. Prema tome, osviještenost budućih nastavnika stranoga jezika o važnosti osobne refleksije i određenja nastavničkih kompetencija na kraju njihova obrazovanja, može im pomoći i u boljem kreiranju različitih segmenata nastavnog procesa.
EPONAJ ; nastavničke kompetencije ; hrvatski studenti češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika ; samovrednovanje
nije evidentirano
engleski
Teacher competences self-assessment of Croatian students of Slavic as foreign languages
nije evidentirano
EPOSTL ; teacher competences ; Croatian students of Czech, Russian, Slovak and Ukrainian ; self-assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
124-124.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveni skup ZFD 8
Zadar: Sveučilište u Zadru
978-953-331-259-0
Podaci o skupu
Zadarski filološki dani 8
predavanje
01.01.2019-01.01.2019
Zadar, Hrvatska